metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)18.12.2018 23:58

Przecież jest napisane : "istniała szansa"

10


gość ~gość (Gość)18.12.2018 22:15

Może spółdzielnia niech odpowie na jedno pytanie... Na co sa przeznaczone pieniądze z funduszu remontowego które się płaci przez tyle lat???!!!! Niech pokażą wyciąg usług jakie wykonali przez tyle lat skoro mieszkańcy spłacaj kredyt...

10


A my mamy Wspólnotę Mieszkaniową ~A my mamy Wspólnotę Mieszkaniową (Gość)16.12.2018 12:38

i nie mamy takich problemów, że spółdzielnia zdziera z nas tyle opłat! Wszystkim mieszkańcom mieszkań spółdzielczych radzę wypiąć się na spółdzielnie i założyć Wspólnotę.
I jeszcze te kpiny ze strony tych, których utrzymujecie w tej spółdzielni i którzy powinni wam służyć, a nie czuć się jak wasi władcy:
"niestety ani ja, ani prezes naczelny, ani inspektor nadzoru nie uczestniczyliśmy w tych rozmowach, przez co nie możemy mieć pewności, jakie obietnice tam padały – dodaje J. Patryarcha".

150


Gość. ~Gość. (Gość)18.12.2018 07:41

Krótko. Najgorsza Spółdzielnia pod słońcem. Fundusz remontowy (o czym tu mowa). Obok stoi kolejny blok i gdyby nie nowsze modele aut to pomyślałbym że mieszkam na osiedlu w Czarnobylu. Zobaczycie pieniądze. Akurat. Dalej już o tej Spółdzielni bez komentarza, Nóż się sam otwiera.

61


gość ~gość (Gość)18.12.2018 02:16

No niestety ta spółdzielnia ma swoje prawa i ciężko z nimi wygrać cokolwiek... A co najlepsze, że o tych prawach człowiek dowiaduje się jak zaczyna zauważać, że coś jest nie tak.

30


gość ~gość (Gość)16.12.2018 12:51

Brawo wy 4 listopada!! Zapewne też głosowaliście. Teraz tylko zostały modlitwy do Matki Boskiej Piotrkowskiej

1812


xx ~xx (Gość)18.12.2018 00:11

PSM ostatnio to robi co chce. tutaj naciągnęła mieszkańców na Próchnika. Gdzie indziej każe płacić ludziom za to, że mierniki wody zaniżały odczyty. W jakim my kraju żyjemy? PSM podpisało umowę z firmą Techem na odczyty ciepła i wody i teraz jak liczniki źle pokazywały od kilku lat to każe się płacić mieszkańcom. Chciałbym zobaczyć tą umowę i punkt kto odpowiada (finansowo) za błędne odczyty liczników. Przez 5 lat liczniki zaniżały zużycie i nikt tego nie zauważył. Teraz każe się ludziom płacić za czyjeś błędy i niedopatrzenia. Jak prawnicy PSM formułowali umowę z Techemem?Myślę, że przydałaby się tutaj w PSM kontrola NIK. Ludzie nie dajcie się "dymać" za nie swoje błędy. PSM teraz rozrzuca po klatkach ulotki w których tłumaczy dlaczego występują różnice miedzy wodomierzami indywidualnymi a wodomierzami głównymi. Pewnie z naszych pieniędzy chcą pokryć straty wynikłe z tych zaniżonych rachunków od 2013 roku. Myślę, ze oprócz NIK powinna się tym zainteresować prokuratura.

90


kredyt ~kredyt (Gość)17.12.2018 16:26

i bardzo dobrze, wincyj głosować na Ch.
Podnieść podatki o 30 % dla osob powyzej 60 roku zycia !!!

34


też Piotrkowianin ~też Piotrkowianin (Gość)16.12.2018 23:24

a mieszkańcy dostali od spółdzielni na piśmie, że będą mieć niższy czynsz ? A wiedzą jak wyglądały dokumenty pożyczkowe, co w nich było ? Może na stronie WFOŚ są jeszcze do dzisiaj, jakiś regulamin.
Poza tym wygoda kosztuje. Sam kiedyś nosiłem węgiel z piwnicy. Niektórzy to żyją jeszcze w komunie, że wszystko się należy za półdarmo. Zobaczymy jak teraz będzie z prądem, bo coś mi się zdaje że wraca stare.
Zwolennikom zarówno wspólnoty jak i spółdzielni przypominam popularne przysłowia "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma", "nie wszystko złoto co się świeci", a tym pierwszym "duży może więcej".

81


jan3 ~jan3 (Gość)16.12.2018 21:09

Nie kupuję w zagranicznych sklepach. Proszę o przesyłanie tego posta na każdym forum, które odwiedzasz, niezależnie od tematu.

42


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat