Jako ,że w Polsce przedszkolaków jest coraz mniej ,zaś dzieci w tym wieku w Indiach coraz więcej to sukces niebywały-jak na Polskę. Tylko producent tej znanej pasty do zębów zapomina ,że oprócz przedszkolaków jest jeszcze młodzież szkolna ,studenci no i dorośli. Jak firma by im zapewniła bezpłatne leczenie zębów przez chociaż pół roku to higiena jamy ustnej naszych rodaków bardzo by się poprawiła a wdzięczność Polaków przetrwałby wieki.
Teraz firmy w ramach akcji reklamowych kupują sobie rekordy??? Prosty rachunek pozwala wykazać, że w każdej chwili ilość osób myjących zęby w różnych miejscach (na całym świecie) jest wielokrotnie większa od tego "rekordu". Wiocha z dzieciakami w tle!
tu chodzi także o to koledzy by zachęcić dzieci do mycia zębów, pokazać, że nie musi być to tylko żmudny obowiązek ale także zabawa. Dzieci zazwyczaj naśladaują swoich rówieśników a do tego w tym dniu wzbudziły zainteresowanie. więc super pomysł na zachętę dzieciaczków do dobania o swój uśmiech. naprawdę świetna akcja i pomysł gratulacje!
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!