Tylko małe szkoły i mało liczne klasy to dobre warunki dla dzieci. Wszyscy doskonale o tym wiemy. Jeśli chodzi o wyniki w nauce to czynników wpływających na efekt końcowy jest bardzo dużo, m.in wykształcenie rodziców. Dogłębna analiza wszystkich czynników i podanie wyników ze sprawdzianu po VI klasie w poszczególnych szkołach miałby dopiero sens, i o tym mam nadzieje, że wszyscy zainteresowani wiedzą.
Chłopie, ~tutaj. Oświeć mnie, nie bądź leniwym sobiewiedem.
Próba udowodnienia z góry założonej tezy. Nie od dzisiaj UM ma chęć na budynek SP2. A wyniki? Jeden rocznik jest w szkole lepszy - drugi gorszy. Średia za ostatnie dwa lata plasuje "Dwójkę" na trzecim miejscu.
A macie dane za poprzednie lata? Ciekawie byłoby porównać.
Jeśli pan Kaczmarek chce się bawić liczbami - ja się z nim chętnie pobawię. Statystyka, to piękna nauka!
poza tym w artykule piszecie, że wypadła "źle" szkoła, która uplasowała się na piątym miejscu, dokładnie w środeczku stawki. To jak wypadły te, które są za nią? Źlej?
Dwuznaczne określenie. Można pomyśleć, że chodzi o dziecko z pestką w środku :)
Ale nie ma takiego drylu. Niewydrylowane dziecko jest mało przydatne, ba! niebezpieczne, bo może zechcieć samodzielnie myśleć.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!