metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)05.10.2016 22:21

Pani Jolanta Emanuel nie posiada tytułu doktora!!!

00


student ~student (Gość)01.06.2016 09:58

Funkcjonowanie WSPS w Piotrkowie to przykład obecnego funkcjonowanie szkolnictwa wyższego ( prywatnego) w kraju........ przypadkowa nazwa uczelni, przypadkowa kadra, przypadkowe sale dydaktyczne, przypadkowa organizacja pracy...itd...Chciałem wybrać tą uczelnie, bo interesują mnie zawody medyczne, ale sory ! Tak się kształci na poziomie wyższym w zawodach medycznych: pielęgniarka, ratownik, fizjoterapeuta, itd ????????? Obecnie studiuję socjologię , może wybiorę ten temat do pracy magisterskiej . Nie polecam!!!

00


pacjentka ~pacjentka (Gość)31.05.2016 21:57

Poziom kształcenia i wykształcenia tych absolwentek - pielęgniarek budzi wiele wątpliwości. Obserwowałam ich zachowania i czynności będąc pacjentką na jednym z piotrkowskich oddziałów szpitalnych. Boże uchowaj nas od potrzeby korzystania z usług tak wykwalifikowanego personelu.

00


pielęgniarka ~pielęgniarka (Gość)14.05.2016 15:55

Póki jeszcze czas radzę wam zrezygnować z tego wyboru.Nie czeka was nic dobrego, ciężka praca za grosze, nauka przez cały czas- ukończenie szkoły to dopiero początek.Póki macie czas i jesteście młode, przemyślcie swój wybór-ideały i chęć pomocy drugiemu człowiekowi nie sprawią że same będziecie godnie żyć za 1600 zł po 30 latach pracy.

43


pielęgniarka ~pielęgniarka (Gość)16.05.2016 16:05

Jaki dr z tej dziekan zwykły magister, studia skończyła zaocznie...

22


224477 ~224477 (Gość)16.05.2016 11:19

Redaktorzy rożnych informacji Naszych Piotrkowskich mediów!!!!
Od wielu lat obserwuję Wasze ,, świętowanie" z okazji dnia czekolady,kota pizzy itp.Nie mogę się doczekać, kiedy docenicie pracę ,bardzo odpowiedzialną , trudną ,niebezpieczną pań/ów pielęgniarek poz.pacjentka

10


Obserwator medialny. ~Obserwator medialny. (Gość)15.05.2016 18:43