Tak wygląda TYMCZASOWY przejazd kolejowy zbudowany w Poznaniu na ul. Grunwaldzkiej obok starego, który został zamknięty z powodu budowy tunelu pod torami:
https://www.skyscrapercity.com/attachments/1648024152650-png.2954498/
Widzicie, ze nawierzchnia na nim jest w dużo lepszym stanie niż tego na ul. Słowackiego?
Może ktoś z redakcii podejmie temat?
Zamiast tego tunelu trzeba by wyremontować porządnie przejazd na ul. Słowackiego, żeby nie wyglądał jak w ZSRR w latach 70.
Prezydencie, wstyd wielki żeby tak wyglądało centrum byłego miasta wojewódzkiego w 3. dekadzie XXI wieku!
PKP niech najpierw doprowadzi przejazd na ul. Słowackiego do normalności, np. coś w tym stylu:
Do forumowych,,geniuszy"inżynierii.Na Rolniczej,jak już ,to wiadukt ,a nie tunel.Ukształtowanie terenu też ma znaczenie.
Kasa jest potrzebna na spłaty długów zaciągniętych na Mediatekę Co tam bezpieczeństwo.
Zgadza się , że istnieje bezpieczna kładka nad torami plus przejście dołem dla osób z trudnością w poruszaniu. Problem polega na odległości , jaką musi pokonać pasażer po zakupieniu biletu w kasie , gdy ma dostać się na peron 2. Uważam , że PKP PLK nie do końca rozumie problem. To tak jakby powiedzieć : Po co w Piotrkowie połączenie busami z Sulejowem jak można przecież wygodnie jechać do Warszawy , z niej do Radomia i z Radomia przez Opoczno do Sulejowa. Tak do tego problemu podchodzi PKP PLK a przejście podziemne między peronami jest naprawdę bardzo potrzebne.
ja uwazam ze te pieniądze powinny zostać przekazane na utrzymanie Mediateki.
Te środki można by było przesunąć na budowę tunelu na ul.Rolniczej. Teraz korki przy zamkniętym przejeździe dochodzą już poza rondo przy ul.Karolinowskiej. A za chwilę zostanie zamknięte Wojska Polskiego więc korki pewnie będą do ul. Łódzkiej a w drugą stronę do cmentarza. Może się zdarzyć tak, że ktoś stojący na końcu nie przejedzie przez przejazd bo zostanie on ponownie zamknięty kiedy do niego w końcu w korku dojedzie. Ruch pociągów jest dużo większy niż kiedyś. Poza tym bardzo dużo osób z blokowiska przy Fokusie woli jechać wyremontowaną Rolniczą niż Wojska Polskiego. Takiego problemu nie ma np. na ul.Roosevelta. Tam nie ma aż tylu mieszkańców a poza tym mają blisko alternatywną ul.Żelazną.
Szkoda, ze PKP uczepilo sie tylko tego przejazdu... srodki mogliby przesunąć na przebudowę przejazdu na Roosvelta... wiadukt tunel czy cuś takiego...
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!