ja, bo wiem, o co chodzi :-) w najprostszym skrócie: budynek, który przylega do urzędowego, zostanie zaadaptowany na potrzeby urzędu, policja natomiast w całości przeniesie się do wieżowca obok, a że ta remontowana ruina pochodzi z głębokiego PRL-u, wszystko niemal jest tam zrobione na "dziko", no i już... cieszy mnie, jako mieszkańca, rozbudowa biura obsługi mieszkańców, bo to naprawdę solidnie działająca jednostka,kto korzystał, ten wie...
Pewnie jakieś tajne łącza telefoniczne Komendy Wojewódzkiej Milicji Obywatelskiej z Łodzią, Warszawą i Bóg wie jeszcze z czym.
To ile nowych stanowisk powstanie w UM w związku z adaptacją nowych pomieszczeń??? :)))
W komendzie też remont. W środku plac budowy, kurz, pył, hałas, niedziałające windy, wszelkie materiały budowlane i inne przedmioty pod nogami łącznie z gruzem. Nikt nie sprząta, BHP? tam nie wiedzą co to takiego. Osoby zgłaszające się nie liczą.
To jest bardzo dobry dowcip :)
"Ciągle napotykamy na jakieś niespodzianki w postaci wiązek kabli, które znajdują się nie wiadomo po co - mówi Małgorzata Majczyna"
To może przestaną się znajdować nie wiadomo po co i się rozwiąże problem nie wiadomo po co......
a to czemu? bywałem w różnych urzędach, miast i gmin, taka robota niestety, urzędnicy to generalnie trudna nacja, a u nas jakoś tak inaczej, profesjonalnie , sympatycznie przede wszystkim, doradzą, podpowiedzą, co gdzie i jak,wydadzą formularz, zaznaczą co wypełnić, dołączyć, no przynajmniej ci, z którymi miałem do czynienia, właśnie z biura obsługi, mieszkam w PT od kilku lat, parę spraw załatwiałem i zawsze było ok., na wiele rzeczy można, a nawet trzeba narzekać, ale tu akurat same pozytywy.
Tiaaa. W grudniu 2014 wymieniałem prawo jazdy. Na formularzu wpisałem numer mojego telefonu i adres email, bo superhipernowoczesny system miał mnie powiadomić mailowo lub smsowo o terminie odbioru nowego dokumentu, co miało mieć miejsce po ok. 3 tygodniach. Po miesiącu daremnego oczekiwania sprawdziłem na stronie PWPW, że moje nowe prawo jazdy od ponad tygodnia jest do odbioru. Gdy następnego dnia odbierałem dokument, zapytałem urzędniczkę, dlaczego nie otrzymałem powiadomienia. Usłyszałem odpowiedź: "System nam szwankuje". Żadnego słowa "przepraszam" ww. urzędniczka nie wyemitowała. W tym czasie z 2 okienek obsługujących prawa jazdy czynne było tylko jedno - nr 1. Okienko nr 2 obsługiwało kolejkę petentów do rejestracji pojazdów, którzy normalnie powinni być obsługiwani w bodajże 3 okienkach (nr 3 - 5), ale wszystkie 3 z bliżej nieznanego powodu były nieczynne. Normalnie profesjonalizm PEŁNOM GEMBOM. ;)
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!