Szpital na Rakowskiej po prostu kultywuje tradycje. Obserwuję to od 30 lat. Lepiej dla zdrowia przejecchać te 40km do Łódzi niż ryzykować u lokalnych konowałów. Żenada... lekarz P.Sz..., lekarz! Dobre sobie, hahahaha.
To prawda.
Ale po zapoznaniu się z materiałami filmowymi, do jakich linki podał ~Gość 123, utwierdziłem się jedynie w przypuszczeniach, jakie miałem od początku. Lekarz opatrzył ranę jedynie powierzchownie opatrunkiem. Nie została ona dokładnie (wgłębnie) oczyszczona, a wiadomo przecież, co można znaleźć na brudnych widłach. Poza podaniem zastrzyków, o jakich tu wspomniano i oczyszczeniem rany, być może nawet należało tam jakiś dren zainstalować - nie jestem lekarzem, więc tylko przypuszczam... Ale z materiału jasno wynika, że lekarz olał swoje obowiązki i potraktował pacjenta "po łebku", i taki przez to był finał... O tym, że sam sobie z tego zdaje sprawę świadczy fakt nagłego wzięcia urlopu i majstrowania przy dokumentacji medycznej.
Każdy ma prawo się mylić (lekarz też), ale ewidentne zaniedbanie obowiązków jest nie do przyjęcia, zwłaszcza kiedy w jego wyniku ktoś został inwalidą...