metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Rowerzysta ~Rowerzysta (Gość)04.04.2024 14:40

Moi znajomi którzy jeżdżą rowerem wielokrotnie zachęcałem do zakładania żółtej koszulki. Niestety nie słuchają mnie. Ciekaw jestem czy ten rowerzysta takową posiadał na sobie ?

104


Biegacz ~Biegacz (Gość)04.04.2024 14:55

Strach rowerem na drogę wyjeżdżać

101


Kurierka ~Kurierka (Gość)04.04.2024 16:19

Ta droga to komunikacyjne nieporozumienie. Wąsko, głębokie rowy. W razie potrzeby nie ma gdzie uciekać. Spotkanie z dziczyzną to przepis pasztet z kierowcy i zwierzęcia.

80


Daaa ~Daaa (Gość)04.04.2024 16:48

Widziałem może 5 min przed wypadkiem jak ten człowiek wyszedl z lasu i poprawiał pile umieszczoną na bagazniku

22


Rozprzak ~Rozprzak (Gość)04.04.2024 18:00

Jak ktoś napisał nie wiadomo kto winien..ale fakt jest nie zaprzeczalny ze rowezysci jak święte krowy czasami się zachowują...ale ze by nie było że jestem jedno stronny kierowcy też mają wiele za uszami..wystarczy przejechać się krajowa 91..między Piotrkowem a Rozprza..wyścigi to codzienność...śmieją się ze w Indiach nie ma kodeksu drogowego...unnas jest i co z tego jak połowa nie powinna mieć prawka

62


Rowerzysta ~Rowerzysta (Gość)04.04.2024 15:08

Rowerzyści zakładajcie na siebie żółte kamizelki podczas jazdy rowerem !

163


Jan II ~Jan II (Gość)04.04.2024 14:38