W tygodniu codziennie tj pn,do pt, o godz 3.10 ul. Wolborska pędzą tiry ok 80km na godzinę w kierunku na mieszczą do ronda i dalej. Codziennie i nic aż mury okolicznych domów trzeszcza.
Ulica Sulejowska, naczepa z żółtą plandeką za nią policja i co i nic. I na pewno nie był to wjazd docelowy. Jestem ciekaw z czyjej kasy będzie remont?
Kontrolę powinny odbywać się w sposób kaskadowy. Pierwszy patrol na wlocie w okolicy Rozprzy np obok stacji Orlen, drugi ITD w Piotrkowie przy rądzie Sulejowskim, a trzeci na Wolborskiej w okolicach ronda przy obwodnicy. I po problemie. Kierować bezlitośnie wszystkich bez docelowego na Dk1 i S8, niech stoją w korku. Osobówki by swobodnie przejechały bo Tiry nie korkowały by miasta. Wystarczy popatrzeć na stan dróg w Piotrkowie i co przez ostatnie pół roku zrobiły Tiry omijając plac budowy na Dk1. Ciekawe skąd na naprawę nawierzchni Pan Chojniak weźmie środki, bo raczej z własnych nie wyłoży, a nikt nam za te zniszczenia nie zapłaci. Władze miasta powinny domagać się rekompensaty od wykonawcy który notabene źle zabezpiecza plac budowy, a brak odpowiedniego oznakowania i chaos w robieniu wszystkiego na raz i bez rozwagi co przyczynia się do zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców oraz uczestników remontowane drogi. Ile już osób zginęło przez ten remont a ile jeszcze zginie. Swoją drogą jeżeli nic Pan Chojniak nie zrobi to może mieszkańcy powinni wziąć sprawy w swoje ręce i pochodzić przez dwie godziny codziennie non stop po przejściu np. na Wolborskiej lub Śląskiej i TIRy szybko wolałyby stać w korku na DK1.
...a wystarczyło kilka/kilkanascie lat temu wybudować obwodnice miasta...
Tak tak i jeszcze wszyscy powinni myć rączki po sikaniu.... Czcze obietnice, niech najpierw coś zrobią, a później się pochwalą.
Żelazną , Armii Krajowej i Dmowskiego latają lohrami po 80 km/h, że szyby drżą w oknach, ale pewnie tutaj nikt nie widzi problemu
Nie rozumiem tego gadania. Czyżby jeździły tamtędy "gabaryty"? Przecież ustawowy nacisk na os wg prawa UE to 11,5 tony. Fakt, że w tamtym roku Polska przegrała batalię w sądzie unijnym za nie przystosowanie dróg do nacisku na os max 11,5 tony, a obecną nośność większości dróg w PL jest dużo mniejsza. Karać tych którzy przekraczają nacisk na os 11,5 tony. I tyle w tym temacie
Proponuje wszystkim szczekającym ze nie można jeździć przez miasto zapoznać się z definicja słowa tranzyt ...
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!