fajną muzę tu grają:
http://www.berliner-rundfunk.de/player/radioplayer/1
sorry ,Luzik ,obsserms i inni !Juz wczoraj przepraszalem za moich kolegow!Jako jedyny mieszkam w Polsce i to z mojego telefonu byly te wpisy(kilku osob).Nie zamiezalismy nilomu grozic lub kogos urazac!Mimo wszystko to co sie dzieje w tej chwili w naszym kraju jest porazajace!Czy moglibyscie chociaz na Swieta nie byc hajterami.m. Mimo wszystko zachecam Was do zapoznania sie z K..K.(nawet nie wiecie ,ze niektore Wasze wypowiedzi sciga sie z urzedu)!Jestem prawnikiem od ponad 20 lat i czesto musze bronic takich mlodych ludzi jak Wy.Pozdrawiam wszystkich ,ktorzy uczestnicza w dyskusji,zycze nam Polakom ,aby kiedys nastapila zgoda !!!Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za mnie i za kolegow!!!
A, i jeszcze jedna sprawa. Twój wpis pójdzie w świat jako dowód na zastraszanie i grożenie represjami za wyznawane poglądy polityczne.
ps:alkohol nie jest przyjacielem czlowieka !!nawet madrzy ludzie maja po nim odchyly!Jeszcze raz przepraszam formulowiczow za kancelarie ,slayer i nie wiem co tam jeszcze bylo!?!Pozdrawiam Piotrkow (wbieramy sie od ponad dwoch lat).
Luzik,Kwakwa 11 -dzis jak patrze na te nasze wpisy ,to sie sam siebie wstydze(alkohol nie tlumaczy!!)Prosze Was abyscie nie byli tacy jak my(wczoraj po wiadomo czym).Przepraszm osobiscie formulowicza ps Luzik.Jako adwokat!!!Mam nadzieje ,ze kiedys sie spotkamy i uscisniemy sobie dlonie!Pozdrawiam moderatora(sorry za kolegow)!!!!!
Panie Moderatorze ,moze bede zanudzal!Wlasnie takich ludzi nam brakuje jak Luzik i Kwakwa! Nie boja sie napisac komentarzy!Nigdy nie mow nigdy - takie jest powiedzenie prawnicze!Mam nadzieje ,ze to zrozumiecie!Pozdrawiam serdecznie Was i napisze wprost -Podziwiam takich ludzi jak Wy. Pozdrawiam i sorry za wczoraj.
No to fajnie że jego wysokość jaśnie panujący prezydent A.Duda odwiedził nasz Bełchatów !!. Pozdrawiam jego wysokość Andrzeja Dudę !.