metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
dzooony dzooonyranga15.09.2015 07:33

Rodziny urzedników się powiększają więc trzeba rozbudowywać.

136


two ~two (Gość)15.09.2015 08:00

co tam, lokal? byleby obsługa się poprawiła i kolejki zmniejszyły, a nie - brak numerków, jak rano nie pójdziesz, kilka podejść nie zrobisz to spray nie załatwisz, okienek full tylko obsługa na zapleczu

102


sklave sklaveranga15.09.2015 08:22

No a co z rejestracją pojazdów w Starostwie? Urzędnicy zostają w Starostwie a miasto zatrudnia nowych fahofcuw? Foto na http://sklave.manifo.com/foto-szopka

40


Zanzi ~Zanzi (Gość)15.09.2015 09:25

Chojniak dba o mieszkańców, dąży do perfekcjonizmu, aby na jednego mieszkańca przypadało trzech urzędasów... Wtedy to dopiero będzie obsługa na poziomie ;)

124


gość 21 ~gość 21 (Gość)15.09.2015 10:09

Rejestracja pojazdu w gminie powinna byc jak przedtem a nie robic zamieszanie i jak widac jeszcze troche to do Warszawy trzeba jechac by cos załatwić .Starosta ma nowa siedzibe i zeby petenci mu sie nie platali to po miescie rozmieszcza sie placówki.Tak samo zrobiono z pomoca społeczna wyprowadzając z gmin po co maja sie menele i biedota krecić w ekskluzywnym budynku.Władza odgradza sie od społeczeństwa i pora zrobic z tym porzadek zmniejszajac biurokrację o 70% a nie utrzymywac pasozytów za ich syzyfową prace

65


mom ~mom (Gość)15.09.2015 12:08

A co z parkingami dla interesantów .................

50


ares1 ~ares1 (Gość)15.09.2015 07:26

Miasto sie wyludnia UM rozbudowywuje!!! Śmiać się czy płakać?!!

146


Były kursant ~Były kursant (Gość)15.09.2015 18:56

Coraz ciekawiej wydaje pieniądze obywateli miasta Piotrkowa Trybunalskiego pan Prezydent z Ulicy Łódzkiej. Ciekawi mnie jedno, dlaczego w tych budynkach nie mogą zasiadać mieszkańcy, młoda kadra pracownicza, tylko cały czas te stare babsztyle, bo im do emerytury brakuje?

62


Kubańczyk ~Kubańczyk (Gość)16.09.2015 20:43

Autor tego tematu zapomniał oczywiście dodać, że nowe BOM powstaje ponieważ dotychczasowy budynek, w którym mieści się Referat Komunikacji jest wynajmowany od Komendy Miejskiej Policji. Nowy budynek jest własnością UM. Logiczne jest zatem gospodarowanie swoim mieniem zamiast płacenia komuś za lokal. Ewidencja ludności będzie tam docelowo przeniesiona aby mieszkańcy mogli większość spraw załatwić w jednym miejscu. Zapomniano oczywiście napisać, że pracownicy poszczególnych referatów będą także przeniesieni i nie powstaną podwójne stanowiska czyli zwiększenie etatów. Ale to przecież na pewno niedopatrzenie autora a nie chęć wzbudzenia celowego hejtu :)

30


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat