To nie można było wydać decyzji administracyjnej o nakazie rozbiórki tego budynku, skoro jest nieużytkiem, w dodatku w opłakanym stanie zagrażającym katastrofą budowlaną ?
Szkoda że dojechać legalnie do bloków przy ulicy Próchnika 36. Powinna być tabliczka że zakaz nie dotyczy mieszkańców....
Świadczy to o nieudolności Magistratu .... modernizacja 300 mb ulicy a zadymy na 2 lata. Co działo się na etapie projektowania modernizacji - czy rudera ta przykryta była czapką niewidką .........
Kiedy dokończenie modernizacji W. Polskiego na odcinku POW - Toruńska, mijają już trzy lata i nic ......
Moim zdaniem, jedyne udane inwestycje drogowe w okresie sprawowania władzy, przez obecne Władze Miasta, to łącznik 18-stycznia - Wronia i łącznik Słowackiego - W. Polskiego - ul. 800 lecia.
Ukłony
No i patrzcie Piotrkowianie.Ulica plus minus 600 m długości. Od Piastowskiej do Roosvelta. Można by to wyremontować w całości ,ale gdzie tam. Są już dwa etapy a może trzy cho..ra tam wie. A więc robią do Żermskiego. Jak Ch. wygra wybory pod koniec kadencji zrobią etap czwarty a może i piąty...Ale na razie... Aleluja. Ciekawe ,że ciężki sprzęt stoi pod ruderą i teraz nikomu nie przeszkadza.
To ruina po Metalplaście już nie stanowi przeszkody w remoncie ulicy...? Fascynujące...
Tak jak ten remont, tak wyglądają kadencje Krzysztofa. Niby chca zrobić coś dobrego , ale nie potrafią się przygotować.
Prezydent który nic nie może a bierze więcej kasy jak prezydent Warszawy!!
Weź się Chojniak nie kompromituj,idź na emeryture,będziesz miał więcej czasu dla tej bidnej żony i wspólnych rowerowych wycieczek po Pawłówce.
Proszę o zajęcie się sprawą niezgodnego z przepisami i stwarzającego zagrożenie ustawienia zapory drogowej U-20a na ul. Próchnika przy skrzyżowaniu z ul. Piastowską: - zdjęcie ze strony Urzędu Miasta. Takie ustawienie zapory jest niezgodne z ROZPORZĄDZENIEm MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Załącznik nr 4
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI TECHNICZNE DLA URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I WARUNKI ICH UMIESZCZANIA NA DROGACH:
11. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowane przy robotach prowadzonych w pasie drogowym: http://gamma.infor.pl/zalaczniki/dzu/2003/220/dzu.2003.220.2181.0039.pdf
Za widoczna zdjęciu zaporą po prawej stronie jest wjazd do 2 ogrodzonych bloków. W jednym z nich znajduje się przychodnia lekarska. Remontowane miejsce zaczyna się prawie 100 metrów dalej. Zapora ustawiona w tym miejscu utrudnia dojazd mieszkańcom tych bloków i pacjentom przychodni, zmuszając do przekraczania linii podwójnej ciągłej i stwarzając ryzyko kolizji z pojazdami jadącymi z przeciwka, czyli np. wyjeżdżającymi z posesji mieszkańcami bloków lub pacjentami przychodni. Czy urzędnicy nie znają obowiązujących ich przepisów?
cyt."Asfalt i chodniki zostaną ułożone z pominięciem odcinka na długości Próchnika 19 "
czyli w tym miejscu będzie jakaś przeprawa? wiadukt czy most zwodzony?
K**wa,to są jakieś kpiny!!!!!!!!!!!!!
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!