...tylko wielka szkoda, że owe pochwalne certyfikaty nie są weryfikowane przez pacjentów i pracowników firmy...
Okazałoby się,że może nie jest aż tak różowo...?
No to czas na podwyżkę, nagroda pokazuje, że pracownicy na nią zasługują.
Czy to wyróżnienie było również za nieszanowanie pracowników. Panie dyrektorze, a może Pan powie ilu pracowników ostatnio złożyło wymówienia? Pracowników doświadczonych i bardzo dobrych. Wola dojeżdżać kilkadziesiąt kilometrów niż u Pana pracować.
Nie twierdzę, że jest Pan złym dyrektorem ale pracowników pan w ogóle nie szanuje, a średni i niższy personel najbardziej to odczuwa.
TO WŁAŚNIE TEN PERSONEL ZASŁUGUJE NA POCHWAŁY !!! BO DZIĘKI TYM OSOBĄ FUNKCJONUJE JESZCZE TA placówka
Czy weryfikowane było przestrzeganie wszystkich standardów na izbie przyjęć. Kolejny pacjent kladziony jest do diagnozowania na tej samej brudnej poduszce. Żadnej dezyfekcji. Na przyjście lekarza z oddziału czeka się też bardzo długo. Żadnej prywatności pacjenta. Proszę powiedzieć, który z lekarzy wchodząc do izby przyjęć powiedział "dzień dobry" i przedstawił się pacjentowi.
Myślę, że czasy poddaństwa dawno minęły i warto szanować i dbać o pacjentów, bo dzięki nim żyjecie i to doskonale.
Dyrektor napewno przyzna sobie nagrodę za tak wspaniałe zarządzanie...
na jakiej ulicy miesci sie ten szpital bo tego juz nie dopisali , na rakowskiej ,roosevelta???
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!