sama jesteś prosiak, a takie uwagi zachowaj właśnie dla matki, dzieci itp.! trzeba używać rozumu a nie włazić jak leci pod auto! jestem kierowcą! i czasem też pieszo się poruszam! a skąd założenie, że do mężczyzny piszesz? a piesi łażą jak chcą i nikt im uwagi nie zwraca, a jak już dojdzie do wypadku to z góry jest założone, że skoro pieszy wlazł na przejście to kierowcy wina. Prawda jest taka, że za przewinienia kara się tylko i wyłącznie kierowców, a jak pieszy sobie przebiegnie przed maską, wylezie zza mzki, czy pomiędzy autami w korku stojącymi to nikt na to uwagi nie zwraca.
To, że pieszy był na pasach nie znaczy, że wina kierowcy - z artykułu wiele nie wynika. A prawda jest taka, że i kierowcy jeżdżą za szybko a pieszym wydaje się, że są panami świata. Niestety i jedno i drugie weryfikuje zycie tylko czasem bardziej a czasem mniej tragicznie. Jedno mnie złości, że do kierowców są cały czas i podjazdy również i akcje uświadamiające +policja i wszelkiej maści radary a dla świętych krów pieszych nie ma nic.
Chłopczyku: Nie broń kierowcy. Jakby tak ktoś z twojej rodziny został potrącony matka, żona, etc. - na pewno byś inaczej napisał Isiaczku Misiaczku Prosiaczku.
Szkoda, że jako zmotoryzowany nie zauwazyłeś braku myślenia u pieszych i rowerzystów - wyskakiwanie zza stojących samochodów, wchodzenie na jezdnię gdzie popadnie i jak popadnie czyli nie zerknąwszy nawet czy można wejść, rowerzyści jadący po przejściu dla pieszych skręcający nagle z ulicy, w ciemnych ciuchach bez żadnych świateł i odblasków.Samochód w miejscu nie stanie...
O godzinie 11. 30 była ładna pogoda, nawet słońce świeciło, gdzie tu ta ograniczona widoczność?? I co ma radar do przejścia dla pieszych? Z artykułu nie można wnioskować czyja to wina, więc dlaczego z góry przyjęte jest, że kierowca przekroczył prędkość? A może piesza wtargnęła na jezdnie metr przed maską?
~psina lesina - dokladnie brak jest Lesiny i jeszcze tych wierszykow od Skleve :) hahaha
To chyba norma, prawda?