złóż chociaż raz wniosek o dotacje i dopiero skomentuj. jaka mi tu pomoc- bynajmniej ja jej nie widze. jak zawyżono kilkukrotnie ceny to dopłata jest po części rekompensatą a i tak na tym sprzedający zarobią ...
Ja korzystałem z dotacji wsi i z dotacji dla miastowych
,dodam,że mam wykształcenie aż zawodowe,nigdy nie korzystałem z pomocy innych, a szanowne 97300 siedzi i się czepia .Do roboty,zostaw klawiaturę ona ci nie da cleba
Ja jestem za wprowadzeniem Rolniko-hodowcą ZUSU. Cały czas tylko dopłaty,świnskie górki, suszowe,dopłaty do hektara itp itd.kiedy to się wreście skończy?
Pytanie do Pana Mazura - czy piekarze mogą się ubiegać o dopłaty z tytułu zużytej mąki z tego zboża do wypieku pieczywa?
Ciekawy jestem jaką jeszcze PANOM ROLNIKOM wymyślą dopłate hm do płyty gnojnej było do zakupu maszyn i ciagników , do nawozu. czy jest ktoś co zna wszyskie te dopłaty?
ciemny narodzie pomysl troche. te doplaty to sa nie po to zeby rozwijac rolnictwo tylko by je wyniszczac powoli i stopniowo.podam przyklad.patrzac 20 lat wstec nakazdej jednej wiosce dom kolo domu bylo gospodarstwo kazdy trzymam pare swinek /krowek drob i uprawial ziemie, a dzis przejedzcie sobie przez wies (krowe latwiej spotkac w zoo) jak okiem siegnac z dawnych rolnikow zrobilo sie drobnomieszczanstwo albo dzialkowicze.niekiedy cale polacie ziemi leza odlogim chodz wciaz slyszymy ze jest glod ziemi(moze jest ale gloni sa zagraniczn farmerzy) ze rolnictwo soe rozwija i ze jest pieknie(to jest medialne szczucie miasta na wies). wiec zanim cos bez sesu napiszecie prosze sie zastanowic wpierw . i pomyslcie sobie ci co krzyczycie ile ten rolnik ma dolat i jak mu dobrze:
jesli olnikowi przestanie sie oplacac produkcja to co zrobi? kto wie?.... rzuci wszystko odlogiem i ewentualnie sprzeda i?... no pojdzie szukac pracy... a gdzie? no pewnie w miescie. i zabierze miejsce pracy tobie szczekaczu i pozostani ci biadolenie ze jestes bezobotny ze nie mozesz znalesc pracy bo wiesniaki ci ja zabraly.