metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)19.12.2019 21:34

Brawo w Pabianicach i innych miastach wprowadza się tylko takie autobusy! Te stare emitują tyle spalin i smogu że najwyższą pora pomyśleć o nowych. Trzymam kciuki.

50


gość ~gość (Gość)19.12.2019 21:08

A może by tak władze Piotrkowa powalczyły o dzieci z klas 1-3, żeby na 2 zmiany nie chodziły do szkoły. Wyobraźcie sobie 7latków idących do szkoły na 13:00? Mediateka, kolejny basen co jeszcze?

50


gość ~gość (Gość)19.12.2019 08:09

Kto w tych czasach jeździ MZK?

321


gość ~gość (Gość)19.12.2019 07:16

Trzeba będzie też wymienić kierowców bo ci są teraz bez przeszkolenia

118


gość ~gość (Gość)19.12.2019 16:54

Za 33 miliony kupili by cały tabor 35 autobusów euro6 gdzie tu logika

111


Nutka ironii ~Nutka ironii (Gość)20.12.2019 06:11

To tylko wniosek. Do autobusów elektrycznych jeszcze dłuuuuuuga droga. Nawet jeśli dostaniemy to dofinansowanie, to nie wiadomo czy na 10 czy np. tylko na 2. I czy miasto będzie miało środki na to, aby wyłożyć 11mln lub więcej, z własnej (czyli naszej) kieszeni. A jeśli już będziemy mieć już te autobusy, to mam nadzieje, że cały UM, na czele z Prezydentem, przesiądą się z aut, do tego "ekologicznego" taboru - dając wzorowy przykład mieszkańcom.

50


gość ~gość (Gość)20.12.2019 07:18

Władze niech w pt zmienia

20


kb ~kb (Gość)20.12.2019 06:32

Dopóki nie będziemy czerpać energii ze źródeł odnawialnych, dopóty pojazdy elektryczne nie będą ekologiczne.

50


Pierre D. ~Pierre D. (Gość)19.12.2019 23:14

Jaki jest przewidywany koszt przejazdu jednego kilometra autobusem elektrycznym w porównaniu do "zwykłego autobusu"? Policzył to ktoś, uwzględniając cenę pojazdu, przewidywany okres użytkowania, koszty prądu i oleju napędowego, koszty wymiany akumulatorów, itd.? A może nikt takimi kalkulacjami nie zaprząta sobie głowy, bo elektryczne autobusy po prostu MUSZĄ być?
Czy taki autobus, ze względu na znaczną masę akumulatorów nie zużywa więcej energii do przemieszczania się w porównaniu z autobusem spalinowym? Jaką ilość cykli ładowanie-rozładowanie wytrzymują jego akumulatory? Sprawność ich na pewno spada z każdym ładowaniem - jest to cechą wszystkich akumulatorów. Jaki jest koszt ich wymiany? Ile czasu będzie trwało jedno ładowanie? Czy konieczność ładowania nie będzie przyczyniać się do spóźnień? Czy jego zasięg na jednym ładowaniu będzie większy niż "na jednym baku"?
Czy te autobusy dlatego są tak drogie, bo tak wysokie są koszty ich produkcji, czy może tylko dlatego, że są DOTOWANE? Czy ktoś serio wierzy w to, że wymiana dziesięciu autobusów poprawi jakość powietrza w mieście?
Pytam po prostu, czy ich zakup jest uzasadniony ekonomicznie, czy jedynie sprowadza się do kwestii narzuconej ideologii? Czy miasto z tak dużym zadłużeniem i rokrocznym deficytem nie powinno w swoich wyborach kierować się przede wszystkim ekonomią?

80


gość ~gość (Gość)19.12.2019 15:39

Po co w mieście elektryki skoro to miasto to jeden wielki korek???? Panie Prezydencie dlaczego Pan nie planuje budowy obwodnicy a obecne remonty zablokowaly CALE miasto!!! Pana ludzie nie potrafią dobrze organizować żadnej aktywności infrastrukturalnej aby nie doskwiera mieszkańcom! Kto wyraził zgodę na tranzyt z 91 przez Piotrków i wiecznie zamknięty przejazd na Rolniczej- obecny objazd Wojska Polskiego? Przecież to dzieci lepiej by zaplanowaly!

102


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat