cyt. z Dziennika: - (...) By bezrobotni mogli nadal korzystać z takiej ulgi, prezydent Krzysztof Chojniak musiałby wystąpić pod koniec ubiegłego roku lub na początku tego roku z inicjatywą uchwałodawczą, by ulga obowiązywała na 2009. Według władz miasta bilet socjalny jest niepotrzebny, bo jak tłumaczy Marta Skórka, rzecznik prezydenta... następuje sukcesywny spadek liczby bezrobotnych.(...)
- Prezydencie Chojniak wszedł pan po naszych plecach i ostatni raz. Niech pan pamięta, że zanim został pan przywódca Prawicy razem był pan członkeim Klubu Narodowego czli Narodowościowcem !!! To był niewybaczalny błąd że został pan naszym prezydentem. Pieniądze odebrały panu honor i rozum
Oj widzę, że Pani rzecznik reprezentuje ten sam poziom co jej przełożony. Czyżby oboje nie zauważyli, że PIOMA jest likwidowana i setki tracą pracę?
Jeżeli twierdzi się, że był tak niewielki odsetek korzystająch z tych biletów to znaczy, że ludzie nie jeździli tylko po to by jeździć. A 14tys. na rok to chyba niewielka suma. Pan Prezydent i inni rządzący mogli by zafundować to z własnej kieszeni.
Te ciężkie miliony corocznie przekazywane do MZK mogłyby posłużyć do stworzenia miejsc pracy,gdyby ktoś odważny zlikwidował te dziadowskie busy.
Prawda jest taka, że Ci którzy mogliby podjąć takie decyzje nigdy ich nie podejmą bo sami mają w tym interes.
Jeżeli zlikwidujemy busy to raczej więcej ludzi straci miejsca pracy niż je zyska a na MZKi będziemy czekać godzinami tak jak kiedyś. Raczej powinno wymuszać się na busach zmiany taboru i regularne rozkłady jazdy.
Wymuszanie na busach czegokolwiek nigdy nic nie dało bo są to patologiczne zrzeszenia.
Widać wczoraj dobrze pisałem by zamiast dzielić po równo rynek przewozowy w PT. I dawać 6,5 mln zł MZK lepiej kwotę roczną dotacji rozdzielić pomiędzy:
1. Linie prywatne na obleganych trasach (prywaciarze powalczą między sobą),
2. Linie MZK na mniej obleganych trasach (tak by każdy mógł korzystać z miejskiego transportu w miejscu gdzie prywaciarz nie pojedzie)
Bezrobotny ma czas ,moze chodzic piechota,nie potrafi znalesc pracy,pocierpi na piechote,szybciej podejmie decyzje
klet, przyjmujesz całkiem błędne założenie, jak Andrzej Czapla. Najlepszym rozwiązaniem byłoby zorganizowanie uczciwego przetargu na poszczególne linie lub pakiety linii bez żadnych ograniczeń co do wykonawców, tak jak to ma miejsce w innych miastach, gdzie wchodzą firmy z zewnątrz z NOWYMI autobusami. Przykład: niewiele większy od Piotrkowa Grudziądz, gdzie w ostatnio rozstrygniętym przetragu na obsługę 3 linii wygrała Veolia z 20 fabrycznie nowymi autobusami.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!