metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
JA ~JA (Gość)16.06.2009 17:06

W ten sposob najwieksze natezenie ruchu uzyska ulica Rejtana (chcac wyjechac z ulicy Doroszewskiego trzeba przejechac przez ulice Rejtana), wprowadzenie ulic jednokierunkowych spowoduje zwiekszenie predkosci samochodow (teraz ruch odbywa sie wahadlowo na zasadzie przepuszczania, ciekawe co na to rodzice - czy nie beda martwic sie o swoje pociechy przebiegajace przez ulice?), wprowadzajac ruch jednokierunkowy zostana ustawione znaki ZAKAZ ZATRZYMYWANIA SIE B-36 wzdluz ulic Konopnickiej Matejki ciekawe gdzie podzieja sie samochody mieszkancow?? Teraz i tak juz ciezko zaparkowac, a mieszkancy "wspolnot" ustawiaja wygrodzenia terenow zielonych (ulica Matejki - przy bloku Kołłątaja, przy bloku na Matejki), ciekawe co na to wlasciciele sklepow przy Matejki, Konopnickiej np. chcac dojechac do pizzeri bedzie trzeba bladzic po osiedlu - POMYSL ABSURDALNY I BEZ SENSOWNY

00


word ~word (Gość)16.06.2009 17:34

Opinia w tym temacie może być tylko negatywna.Samo uzasadnienie wniosku jest niezmiernie lakoniczne co świadczy o miernym stopniu zaangażowania.Od dróg jednokierunkowych należy zdecydowanie odchodzić,ponieważ znacznie obniżają wariantowość przejazdów,w początkowym zaś okresie funkcjonowania doprowadzą do kolizji i stłuczek.

00


dach ~dach (Gość)16.06.2009 20:38

Panie Janie odstąp Pan od tego pomysłu,bo jest to chyba wymysł emeryta wiszącego na parapecie i dumającego(co by tu jeszcze spieprzyć).

00


Piotrkowianin ~Piotrkowianin (Gość)16.06.2009 22:06

Bez sensu. Zamiast tego proszę się postarać o dobudowanie brakujących może 30-metrowych odcinków zachodnich jezdni ul. Kołłątaja i Zamehnofa przy skrzyżowaniach ww. ulic z ul. Modrzewskiego. Jakieś 25 lat temu, kiedy budowano obie ww. ulice (obie są dwujezdniowe), jakiś szalony projektant wymyślił taki arcyciekawy przypadek, że końcowe odcinki tych ulic przy ul. Modrzewskiego są jednojezdniowe, przy czym w obu miejscach brakuje odcinka jezdni lewej. Nijak się to ma do bezpieczeństwa - jeżeli miałoby to poprawiać bezpieczeństwo ruchu, to powinna się kończyć jezdnia prawa, tak, aby spowolnić pojazdy wjeżdżające z ul. Kołłątaja i Zamenhofa na ul. Modrzewskiego. Do tej pory nie mogę zrozumieć, ajkie przesłanki kierowały autorem takiego rozwiązania!
3 obrazki dla pokazania problemu:
http://img197.imageshack.us/img197/4329/zamenhofa.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/711/zamenhofasf0.jpg
http://img141.imageshack.us/img141/2112/kotajaej0.jpg
Ciekawe czy tę szykanę na ul. Zamenhofa zlikwidują podczas przebudowy skrzyżowania sponsorowanego przez Focus Mall? Znając dawniejszcze dokonania Albina Chomickiego, obawiam się, że wątpię.
Nic też radny Dziemdziora nie wspomina o przedłużeniu ul. Modrzewskiego do zachodniej obwodnicy, a można by tymczasowo zrobić nawet odcinek z betonowych płyt drogowych, skoro nei ma pieniędzy na normalną ulicę...

00


Bartosiak ~Bartosiak (Gość)18.06.2009 09:21

Brawo dla Rady Osiedla - za konsultację.
Prosiłbym tylko o wyjaśnienie, w jakim trybie wniosek wpłynął do rady?
Czy od Rady Miasta - z pytaniem o opinię, czy od mieszkańców - jako ich wniosek???
W obu przypadkach działanie Rady faktycznie może zminimalizować ewentualne spory wokół tego tematu. Chociaż, oczywiście nie wpływa to na prawny tryb zatwierdzania decyzji administracyjnych.

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat