metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
broda ~broda (Gość)10.12.2015 09:14

Cytuję:
"A piesi robią co chcą....to co oni nieraz robią to woła o pomstę do nieba...."


Równie dobrze można napisać:
"A kierowcy robią co chcą....to co oni nieraz robią to woła o pomstę do nieba...."
Ty jako kierowca jesteś bez winy?

59


~PT ~~PT (Gość)10.12.2015 08:41

Czyżby znowu zawinił kierowca?

71


monika ~monika (Gość)10.12.2015 08:46

Dlaczego zawsze Policji apeluje do kierowców? A piesi robią co chcą.... przecież my nie jedziemy na rowerach, że się zeskoczy i rower rzuci na bok...sama jestem kierowcą i staram się bardzo uważać w pobliżu przejść dla pieszych, ale niestety, to co oni nieraz robią to woła o pomstę do nieba.... pozdrawiam wszystkich chodzących , jak im się podoba...

205


Monika ~Monika (Gość)10.12.2015 09:33

Widzisz zasmucę Cię Broda, ale właśnie myślę, gdzie przechodzę, bo chce żyć i być zdrowa.....i nie wszyscy kierowcy to idioci i osoby niemyślące...

70


gość22 ~gość22 (Gość)10.12.2015 09:54

~gość 21 (Gość)9 minut temu, 09:41
Ostotnio miałem taka sytuacje na miesci otóż zblizam sie do przejścia i zwalniam pisi wchodza 2 kroki na pasy a ja sie zatrzumuje przed nimi i co robia wracaja na chodnik i jak pokazuje reka by przechodzili to oni pokazuja mi bym jechał .poczekałem aż sie namyslą i wejda na przejściu i po kilku moich gestach dłoni przechodza .Dlaczego w tym wypadku kołują kierowcę cofajac sie na chodnik widząc ,ze samochód sie zaptzymuje i toego zrozumiec nie mozna Sam czesto chodze po pasach i podchodzac do pasów upewniam sie czy zbyt blisko auto nie jest dopiero przechodze .pospiech = sie nieszczescie i kazdy musi to pamietać kierowca jak i pieszy
Ale świetny scenariusz na hollywoodzką produkcję!!! mam tylko jedno pytanie: co to są PISI? bo w słowniku języka polskiego nie znalazłem...

53


gosc 27 ~gosc 27 (Gość)10.12.2015 10:21

wina lęży po jedenj i drugiej storonie.