Chociaz krokodyle robia dobra robote.Wiecej kontroli,tepic tych pseudobiznesmenow firm budowlanych.
Przecież Te firmy budują. Muszą używać takiego sprzętu! Duże konstrukcje wymagają specjalistycznych urządzeń. Darujcie im.
Jak zawsze chodzi o pieniądze, tak jak wcześniej ktoś napisał, zezwolenie nagle zdejmuje 9 ton... pytanie ile to kosztuje
Żaden dźwig nie będzie miał mniejszych nacisków na oś, to pojazdy specjalistyczne z wydanymi odstępstwami od warunków technicznych i nie powinny być traktowane jako typowy transport, sprawa dla dobrego prawnika i rzetelnego sądu, ITD powinna zwracać kary z odsetkami i kosztami towarzyszącymi.
Powinni przeliczać nacisk na koło, bo różne pojazdy mają różne opony i jakby ta złapali busa z towarem co leci na giełde warzywną to by się mocno zdziwili :D
Jakoś nigdy nie złapano pojazdu z transportem złomu ...
kiedy zaprowadzą porządek z autobusami i busami ? czy im wolno mieć taki stan techniczny jaki reprezentują ? wystarczy popatrzeć jak DYMIĄ ruszając z przystanków ,tylko to wymaga zachodu a oni wola ŁATWE pieniądze ?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!