metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
go?ć_piotrkowianka ~go?ć_piotrkowianka (Gość)19.12.2021 15:28

A może redakcja postara się wreszcie dowiedzieć co z placem zabaw na pl.Litewskim? Dlaczego temat umilkł?

41

go?ć_senior ~go?ć_senior (Gość)19.12.2021 22:10

Od dzisiaj liczę ile razy w przeciągu miesiąca będzie łatany wodociąg na ul .Wojska Polskiego.Jest niedziela znowu drużyna dyżurna ryje tą ulice na wysokości Biedronki.Jestem ciekaw czy fotografują swoją prace po zakończeniu usunięcia awarii, żeby udokumentować stan wodociągu i jego naprawy.A na ten cel w budżecie miasta nie ma zmiany.Tak jest z roku na rok.Rurociąg jest połatany.Awaria goni awarię i ile to kosztuje miasto?Może sami radni zadeklarują i z rzekną się swoich podwyżek na rzecz remontu wodociągu na tym odcinku.

30

go?ć_maniek ~go?ć_maniek (Gość)18.12.2021 16:47

I następny rok bez modernizacji hali Relax. Piotrków reklamuje się hashtagiem handballowemiasto ale w całej męskiej Superlidze ma najmniejszą i najgorszą halę. Na chwilę obecną gorszą ma Mielec ale u nich dobiega końca budowa nowej. Szczecin w zależności od potrzeb może grać nawet na hali dla ponad 5 tys. kibiców. W żeńskiej Superlidze też Piotrków jest w ogonie. Małe hale są w małych miejscowościach. W blisko 80 tys. mieście to wstyd, że nie ma dobrej hali. Ta obecna nie dość że jest mała to w dodatku część miejsc ma ograniczoną widoczność przez nieszczęsne słupy.

111

wieśniak ~wieśniak (Gość)20.12.2021 08:15

ale będziecie piszczeć jak wam przyjdzie zapłacić za ogrzewanie gazem. Ale nie żal mi was. Pamiętam czasy jak w tych swoich blokach mieliście ryczałt na ogrzewanie. Jak za dziecka jeździłem do rodziny w blokach to w największy mróz okna pootwierane, krótkie rękawki, itp. Jako dziecku przykro było wracać na wieś do nieocieplonego domu i przykrywać się grubą pierzyną.

40

Nutka ironii ~Nutka ironii (Gość)20.12.2021 05:36