Jakie dopuszczalne 32 t ? Ten pojazd ma (wg zapisu w CEP) masę własną 59850 kg, całkowitą 60 t i naciski na osie po 12 t. Zwykły dwuosiowy samochód ciężarowy ma dopuszczalny nacisk osi napędowej na poziomie 11,5 t.
Inwestor pewnie zamówił "tańszy" dźwig bez opłaty za przejazd z Warszawy (~150km) zamiast pewnie nieco droższego z Niechcic (~20km).
Czy w tym chorym kraju powstanie w końcu prawdziwe prawo !!!!! Jak widzimy żuraw na zdjęciu nie ma balastów czy obciążników na sobie !! To masa samego pojazdu !! Żuraw to pojazd specjalny i tak powinien być traktowany przez Polskie chore prawo !! Czy kto kolwiek wyobraża sobie że jedzie żuraw do wypadku lub innego zdarzenia , do jeżdza na miejsce i blokuje drogę 2 dni lub dłużej żeby zamontować podpory , wysięgnik ,obciążniki , wykonać pracę a następnie to wszystko co wymieniłem zdemontować . Czesto waży się ludzkie życie w takich sytułacjach i co wtedy ??? Chore prawo oraz urzędnicy którzy nie potrafią rządzić i kierować się rozsądkiem oraz zdrowym umysłem, doprowadzają do niebezpiecznych sytułacji !! Ile dziennie żurawi przejedzie przez Piotrków 5 ??, 10 sztuk ?? Czy to są liczby które niszczą drogę ?? Czy to zwykły pokaz głupoty gdzie przejeżdza setki ciężarówek !!! Tak jak pisałem prawo nie uwzględnia pojazdów specjalnych , a kontrolerzy ITD mają możliwości wykazać się w pracy !!! Czy to jest bezpieczeństwo ? Czy jawne okradanie przedsiębiorców bo prawo jest dziurawe ,a władza ślepa i bezmyślna !!
Gdyby mnie zatrzymali trzasnąłbym drzwiami, przekręcił kluczyk i taxi do domu. I niech się ITD martwi. Dodam, że tych tych pojazdów nie wolno holować. Już na pewno jeździłbym z nimi na "wagę" czy na jakiś tam parking. Idiotyczna służba mundurowa i idiotyczne przepisy. A ludziki patrzą, oburzają się y i się cieszą.
Budowa czekała na dźwig, który miał pomóc w zbudowaniu żurawia wieżowego. Teraz inwestor ma czas wolny i musi płacić firmom za to, że czekają z budową.
A może by ktoś zajął się nocnymi wyścigami na Wojska Polskiego od Kostromskiej w kierunku Twardosławic? O 2 - 3 w nocy driftują, buczą, palą gumy czy jak to zwał....
Jeżeli posiadał odpowiednie zezwolenie zwiększające dopuszczalny nacisk osi z 9 do 12t od ministra transportu, a osi miał 5 to masa w normie(dźwig bez tego zezwolenia nie ma racji bytu na drodze) a zezwolenia na przejazd daną drogą to już inna bajka
A mnie zastanawia, skoro pojazd miał docelowe miejsce w mieście to po co go ciągnęli na drugi koniec miasta, żeby go zważyć - w ten sposób drogi się nie zniszczyły?
Tzn.. jak ma się takie pozwolenie, to ono zmniejsza nacisk czy o co chodzi ?
A nikt nie wspomniał o opłacie za zezwolenie bo o to w tym wszystkim chodzi
Czepiają się o byle co kiedyś ich nie było i było dobrze teraz szukają pieniędzy wszędzie gdzie się da tłuki jedne
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!