Obowiązek noszenia elementów odblaskowych przez pieszych dotyczy wyłącznie drogi poza obszarem zabudowanym, a jak wynika z tekstu, do dwóch zdarzeń w nim opisanych doszło na obszarze zabudowanym.
Jestem i pieszym, i kierowcą... bez względu jakie przepisy by nie obowiązywały to nie ufam nikomu a życie mam tylko jedno. Dlatego ludzie myślcie i nie liczcie na innych, żeby zachowywali ostrożność. Cmentarze są pełne ludzi, którzy mieli tzw, pierwszeństwo lub liczyli od innych na zachowanie zgodne z przepisami prawa.
Każdego ranka o równej 5 gdzie jest ciemno widzę pieszych którzy ida poboczem (nie ma tam chodnika) bez odblaskow tak samo na rowerach chyba nie są świadomi ile takiemu kierowcy daje ten odblask gdy pieszy go ma szczególnie o tej porze roku
Nie szkoda mi tych ludzi. Pieszy myśli że ma pierwszeństwo a samochód jest twardszy. To pieszy powinien pomyśleć czy warto a nie wchodzi bo mu sie należy. Pieszy powinien też pomyśleć czy gwałtowne hamowanie pojazdu nie zabije kierowcy bo towar zsunie się na niego np blachy metalowe czy szkło. Pieszy do domu ma góra 1 godzinę drogi a kierowca ok 5 dni. Polski naród to chamstwo do kwadratu, ludziom powaliło się we łbach a są jednymi z najbiednieszych ludzi na świecie. Brawo polacy
A pieszy,to święta krowa??? Czy myślisz,że tak łatwo zatrzymać ponad 30 ton w miejscu??? Bo, zombie włazi na jezdnię że słuchawkami!!!!
Jezdnia jest jak sama nazwa wskazuje do jazdy a nie chodzenia.To pieszy ma sie dostosować.To tak jakbym ja jeździł po pasach i kazał pieszym uważać.Trochę pomyśleć czasem nie zaszkodzi.
Zgadzam się z tym że to kierowca ma uważać na nieszych i rowerzystów ale czy ci ludzie nie mogą zacząć myśleć i pomoc kierowca a przede wszystkim sobie używając odblaskowe które nic nie ważą a są rozdawane często za darmo
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!