Część lekarzy i pielęgniarek na Wolborskiej jest w porządku. Część nie powinna w ogóle pracować w tym zawodzie - są niekompetentni, ordynarni, chamscy, nie udzielają żadnych informacji pacjentom. Co sądzić o lekarzu, który na widok pacjenta z w ciężkim stanie mówi (cytuję):" Ja też się jutro zesr..m w łóżko i nie przyjdę do pracy" albo " I tak dziadek zaraz umrzesz po co ci mycie"? To tylko jedne z "delikatniejszych" przykładów podejścia niektórych lekarzy i pielęgniarek do osób chorych. Poza tym układy, układziki straszne. Bród wszędzie.
Jak mają leczyć skoro diagnozy postawić nie potrafią przez lata a obecni lekarze tuż po studiach mają poziom felczerów nic więcej
"Na początek NFZ bierze pod uwagę pacjentów po zabiegach endoprotezoplastyki i usunięcia zaćmy. - informuje Anna Leder, rzecznik łódzkiego NFZ. - Krótki czas oczekiwania na te zabiegi to nie wszystko."
czy ta pani sugeruje, że na zabieg usunięcia zaćmy czeka się krótko?? mój ojciec z na zabieg na jedno oko czekał 2 lata, gdy zapisywał się na zabieg na drugie oko, to już było prawie 3 lata oczekiwania... (i nie mógł się zapisać wcześniej na drugie oko, bo był w kolejce na pierwsze oko..)
Czyli NFZ przeznacza nasze składki na ankieterow, a kolejki oczekiwania wydłużają się? Polski kabaret.
Pytania raczej sformułowane pod tak lub nie.A tu ocena ma być punktowa.Starsi ludzie będą mieć problemy.
Jeśli chodzi o ostatni mój zabieg mogę odpowiedzieć tu: szpital przy Rakowskiej.
1. - po zgłoszeniu ,że boli 2p.
2. - 1p.
3. - podchodzą dają lek ,nie mówiąc co i jak 1p.
4. - 1p.
5. - 2p.
6. - 8p. ale smród palonych papierosów z brudownika i toalety zalatywał na cały oddział
7. - 10p.
8. - 5p.
9. - 8p.
Jak ktoś z NFZ zadzwoni to poproszę swojego teścia o ten "wywiad" On jest znawcą w kwestii zdrowia. Jego teczka "personalna zdrowia" jest gruba nadzwyczaj. Może i potwierdzi ,że Polska służba zdrowia jest dobra. Dobija wszak 90-tki. Czeka zresztą na 13-tkę ,ale pewnie 14-tki też doczeka.
To żart? Zlikwidowano poradnię kardiologiczna przy Roosevelta, NFZ miał powiadomić pacjentów o zamknięciu przychodni. Niestety miał ale niestety nie powiadomił. Ludzie czekali na wizytę i odeszli z kwitkiem. Za taki NFZ i jego ankiety to ja dziękuję.
A tak na marginesie. Rejestratorki z poradni kardiologicznej wiedziały ze przychodnia idzie do likwidacji i nie powinny zapisywać pacjentów na wizyty. A jednak zapisywały.
I znów pieniądze z NFZ zamiast na leczenie będą przeznaczone na opłacenie usługi wykonanej przez firmę przeprowadzającą ankiety.
zaraz powiem powinni NFZ zlikwidować bo za durze koszty administracji
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!