Bardzo ale to bardzo jestem zadowolony z lekarzy orzeczników ZUS którzy cudownie przywracają schorowanych do zdrowia. Wystarczy kilkuminutowa wizyta u takiego cudotwórcy by być w pełni zdolnym do pracy. Cześć i chwała wam za to drodzy memu sercu lekarze orzecznicy ZUS.
Trochę ostatnio choruję, ale lekko i na dodatek nie wiem jeszcze, co mi jest bo zarejestrowano mnie do specjalisty na 2025 rok. Zresztą i tak nie miałbym z czego zapłacić. Ale to, że nie wiem, co mi jest, ma swoje dobre strony, bo jak nie wiem, co mi jest, to się nie martwię. W ogóle jestem z natury optymistą
Polska jest jedynym krajem na świecie gdzie eutanazję pacjent ma zagwarantowaną przez NFZ inaczej Narodowe Formacje Zabijania w koszyku bezpłatnych świadczeń medycznych . Jakie to humanitarne a zarazem ile w tym troski najwyższych władz państwowych o jak najlepsze samopoczucie chorego. Na ten przykład chory na raka dostaje aż sześć miesięcy a szczęśliwiec nawet dwa lata zanim lekarz specjalista rozłoży ręce i powie w pana przypadku medyczna jest bezradna. No, no a proszę sobie wyobrazić takiego chorego w Niemczech, Anglii... gdzie zanim się dowie że jest chory a tu masz ci babo placek już go wyleczyli.....
Więcej na http://sklave.manifo.com/polityka
Wybory i po wyborach. Ankiety ,ankiety i za chwilę po ankietach ...a "poziom zadowolenia pacjentów" i tak będzie się obniażał ,gdyż lekarzy coraz mniej ,pielegniarki coraz starsze a młodych się nie kształci. Są za to pacjęci coraz bardziej "roszczeniowi". Rozrasta się za to machina urzędnicza od ministerstwa poprzez województwa do samorządowej....Ostatni ,ten jeszcze urzędujący Minister Zdrowia zamiast zarządzać jątrzy środowisko i bez przerwy powołuje się na opatrznośc boską i dekalog...Po co tu jeszcze pieniądze wyrzucać na jakieś pie......ne ankiety. Każdy kto się leczy wie jak jest.