metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
mieszkaniec ~mieszkaniec (Gość)22.01.2010 15:20

Prezydent raz mówi to a raz co innego.
Idą wybory więc teraz będzie mówił to co wszyscy chcą usłyszeć.

00


pasażer ~pasażer (Gość)22.01.2010 15:59

Ul.Topolowa linia nr 4 godz. 15.04 Ja się pytam gdzie ten autobus, bo czekam i czekam a nic nie jedzie???

00


monika ~monika (Gość)22.01.2010 18:53

Ul.Topolowa linia nr 4 godz. 15.04 Ja się pytam gdzie ten autobus, bo czekam i czekam a nic nie jedzie???
linia nr.4 powinna być o 14.

"pasazer" napisał(a):
Ul.Topolowa linia nr 4 godz. 15.04 Ja się pytam gdzie ten autobus, bo czekam i czekam a nic nie jedzie???


linia nr.4 powinna być o godz.14.53 a nigdy nie jest punktualnie.kiedyś odjechała z przystanku na łódzkiej razem z nr.9 która jest o godz.15.20. Linia 4 zawsze się spóżnia była o 14.48 przyjeżdzała o 14.53 teraz zrobili 14.53 a przyjeżdża o godz.15.00 a nawet jeszcze póżniej.Zróbcie coś z tym

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga22.01.2010 19:29

Cytuję:
Prezydent miasta w związku z dyrektywą UE w zakresie możliwości powierzenia podmiotowi wewnętrznemu wykonania zadania własnego zawarł ze spółka MZK umowę wykonawczą dotyczącą przewozu osób, która obowiązuje do 2012 r.


Na pewno do 2012 r.? Niecały rok temu podawano zupełnie co innego:
http://www.epiotrkow.pl/news/Piotrkowska-komunikacja-bez-rewolucji-,1754

Cytuję:
Rada Miasta upoważniła prezydenta do powierzenia od 1 marca 2009 roku do 28 lutego 2019 roku Miejskiemu Zakładowi Komunikacyjnemu w Piotrkowie świadczenia na terytorium miasta usług w zakresie obsługi przewozowej linii autobusowych i sprzedaży biletów komunikacji miejskiej na przejazdy taborem MZK.


A miało być tak pięknie - wspólny bilet dla wszystkich przewoźników wyłonionych w przetargach na poszczególne linie, czy też pakiety linii. Niestety, jest tak jak było, a nawet gorzej - MZK zamiast otwierać się na nowy rynek i wozić ludzi do powstających wokół miasta centrów logistycznych, cofa się w rozwoju i od 22.08.2009 zlikwidowało kursy linii 4 przez Logistic City. A co z Kauflandem w Rokszycach czy Poland Central w Woli Bykowskiej? Tam też pracują setki mieszkańców miasta i okolic, którzy, z braku zorganizowanego dojazdu, muszą korzystać z własnych samochodów i różnej maści minibusów. Odnoszę wrażenie, że powołany na stanowisko przez Chojniaka, obecny prezes MZK nie ma żadnej wizji rozwoju komunikacji.
Co z nowymi rodzajami biletów, o które pytał MZK na swojej stronie w wakacje? W Tomaszowie Mazowieckim już od roku funkcjonuje bilet dobowy, po którego skasowaniu przez 24 godziny można jeździć dowolną ilość razy wszystkimi autobusami MZK. Czyżby w Piotrkowie nie można go wprowadzić ze względu na straty, jakie poniósłby kolega prezydenta - ten od transportu owiec?
I jeszcze jedno - skoro MZK nadal zajmuje się sprzedażą biletów, co jest niezgodne z ww. dyrektywą UE, to po co jest właściwie MZDiK i kilkadziesiąt pracujących tam osób? Do zatwierdzania rozkładów i wydawania zezwoleń spokojnie wystarczyłaby kilkuosobowa komórka przy Urzędzie Miasta, jak to było do 2004 r.

Komentarz był edytowany przez autora: 22.01.2010 19:46

00


broda ~broda (Gość)23.01.2010 12:44

"pasazer" napisał(a):
Ul.Topolowa linia nr 4 godz. 15.04 Ja się pytam gdzie ten autobus, bo czekam i czekam a nic nie jedzie???


No to długo będziesz czekał, bo w chwili obecnej 4 i 9 jeżdżą Łódzką nie Topolową.

00


ktos ~ktos (Gość)25.01.2010 04:23

szkoda gadac

00


pasażer ~pasażer (Gość)03.06.2010 17:47

...no i doczekałem się :)

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga04.06.2010 10:50

Ciekawe kiedy doczekamy się nowych autobusów w MZK?
Prezes chwali się, że kupił 3 17- i 18-letnie autobusy: http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/artykul/425338,autobusy-mzk-w-piotrkowie-dosyc-stare-ale-wlasne,id,t.html?kategoria=768.
A tym czasem w Wielkopolsce, w miastach porównywalnych wielkością do Piotrkowa Trybunalskiego kupują z funduszy europejskich fabrycznie nowe autobusy:
Piła - 14 szt. Solaris Urbino 12 - koszt: 10,339 mln zł, dofinansowanie z UE: 8,297 mln zł
Leszno: 7 szt. Solaris Urbino 12 oraz 4 szt. Solaris Alpino 8,9 LE - koszt: 8,023 mln zł, dofinansowanie z UE: 7,910 mln zł
Ostrów Wlkp: 5 szt. Solaris Urbino 12 - koszt: 3,874 mln zł, dofinansowanie z UE: 3,118 mln zł
Nawet liczący 30 tys. mieszkańców Swarzędz: 4 szt. Solaris Urbino 12 oraz 1 szt. Solaris Urbino 18 - koszt: 5,971 mln zł, dofinansowanie z UE: 5,000 mln zł
A w Piotrkowie jak zwykle syf, kiła i mogiła! Gdzie te obiecywane przez Chojniaka nowe autobusy z klimatyzacją? Dobrze, że już tylko 161 dni do końca kadencji tego nieudacznika!

Komentarz był edytowany przez autora: 04.06.2010 10:58

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga04.09.2010 10:38

Mała zmiana w taborze MZK - w miejsce 2 Jelczy 120M z 1997 roku pojawiły się 2 niskopodłogowe Gräf&Stifty NL202 (czyli MAN-y montowane w Austrii) z ... 1994 roku. Jeden z nich wczoraj był już na mieście - m.in. na liniach 2 i 6:
http://img818.imageshack.us/img818/5090/ep50341t.jpg

00


Marcin Majewski ~Marcin Majewski (Gość)04.09.2010 11:48

W sprawie MZK przestałem już liczyć na cokolwiek...spółka ta w ogóle nie jest przystosowana do obecnych potrzeb rynkowych, a jedyną radą MZK na to, że ludzie nie jeżdżą autobusami jest likwidowanie kolejnych linii. Tak daleko nie zajedziemy. Jedyna co ta firma potrafi to narzekanie na "busiarstwo", ale przecież nikt im nie broni być firmą konkurencyjną - ja stanowczo wolę jechać mzk-ą niż obleśnym busem, tylko, że jak patrzę na rozkład i widzę, że najbliższą mzk-ę mam za 50 min to chyba jasne, że albo wsiadam w to co podjeżdża, albo wybieram się na spacer.

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat