metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
szakal661 szakal661ranga07.11.2011 22:36

"szczawik" napisał(a):
z miłą chęcią, ale jak przyjadę do Pkowa:)
cytat

Oj Rafałku z Motyką na słońce , ale czemu by nie HEHEHE!!!!

00


szczawik szczawikranga07.11.2011 22:45

na piwo mogę iść:)

00


kierowca ~kierowca (Gość)07.11.2011 23:41

Z tego wynika że nie będzie możliwości zawrócenia(jadąc w kierunku do ul. Słowackiego w stronę ul. Wojska Polskiego) na skrzyżowaniu ul. POW z ul. Słowackiego chyba, że przez ul. Dąbrowskiego lub wcześniej przez miejsca parkingowe. Zna ktoś szczegóły?

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga08.11.2011 10:50

"Judasz" napisał(a):
Tak się zastanawiam, co będzie, jak przejazd zostanie zamknięty :) Korek do Bernardynów?

Tak. Wczoraj po godz. 20 widziałem małą próbkę tego, co się będzie tam działo - przed zamkniętym przejazdem stały 3 czy 4 samochody i już autobus MZK nie mógł przejechać i stał w korku razem z nimi. Tak wygląda polityka zrównoważonego transportu i promocja komunikacji miejskiej po piotrkowsku.

"Judasz" napisał(a):
No i ten trójkąt z białych pasów na Słowackiego w stronę pl. Kościuszki przed przejściem dla pieszych - po co to było malowane? Autobusy to rozjeżdżą...

Racja. Jak by nie można było zrobić tak: http://img51.imageshack.us/img51/333/sowackiegopowprojekt.jpg
Bardziej już się chyba tego skopać nie dało:
http://img401.imageshack.us/img401/724/pow20111107.jpg - czyżby zabrakło kasy na krawężniki, tak jak na parkingu przy ul. Wodnej, róg ul. Sulejowskiej: http://img80.imageshack.us/img80/4544/wodnaparking20111019.jpg ? A może to jakaś nowa świecka piotrkowska tradycja?
http://img33.imageshack.us/img33/3553/sowackiegokadka20111031.jpg
Brakującego kawałka chodnika też nie położono - zamiast niego wysypano ziemię, po której muszą chodzić przechodnie. Wg pani Majczyny

Cytuję:
na teren obok kładki nie mamy prawa wstępu. Jest to
teren zamknięty PKP, na którym tylko oni mogą działać.

Oczywiście, jak zwykle, nie dało się porozumieć z PKP i położyć tam te 4 metry kwadratowe chodnika - chociażby z kostki z demontażu z ul. Słowackiego.
Krawężnik i zapory drogowe przy wieży ciśnień też jakiś mądry inaczej wymyślił. Można było ustawić krawężniki tak jak te żółte linie na zdjęciach:
http://img694.imageshack.us/img694/7544/pow20111107aprojekt.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/2279/pow20111107bprojekt.jpg oraz namalować na przystanku znak poziomy P-17.
Cytując polera z http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=369760&page=65:

Cytuję:
A ja bym wolał żeby inwestycje przeprowadzane z naszych podatków miały jakiś sens i poprawiały otoczenie w którym żyjemy.

Komentarz był edytowany przez autora: 08.11.2011 10:51

00


zet ~zet (Gość)08.11.2011 16:59

"Piotrkowianin" napisał(a):
Krawężnik i zapory drogowe przy wieży ciśnień

a po co w sumie tam sa te zapory??

00


zet ~zet (Gość)08.11.2011 17:01

"kierowca" napisał(a):
Z tego wynika że nie będzie możliwości zawrócenia

własnie ciekawe jak autobusy beda w lewo w słowaka skrecac?? znaczy według znaków poziomych nie wolno im :P

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga08.11.2011 20:04

"zet" napisał(a):
własnie ciekawe jak autobusy beda w lewo w słowaka skrecac?? znaczy według znaków poziomych nie wolno im :P

http://img804.imageshack.us/img804/4719/sowackiegopow20111026d.jpg
W sumie się da, ale będzie ciężko. Organizację ruchu projektował tam jakiś oryginał, co nigdy autobusu nie widział. Podobny przypadek jest na skrzyżowaniu ul. Dąbrowskiego i Wojska Polskiego - tam każdy skręcający w prawo autobus wjeżdża na powierzchnię wyłączoną z ruchu, bo inaczej się nie da.

00


Piotr Piotrranga08.11.2011 20:47

Ponieważ najechanie na wyłączony z ruchu (przez zakreślenie ukośnymi pasami) obszar jest wykroczeniem to kierowcy MZK staną przed wyborem: jadę prosto wyłamuję pachołki ładuję się przodem na chodnik pod samą ścianę kamienicy kręcę w lewo i omijam (albo i nie raczej na pewno nie) obszar wyłączony z ruchu;
albo olewam zmalowany obszar wyłączenia i po prostu przejeżdżam po nim.
W jednym i w drugim przypadku kierowcy MZK będą pewniakami dla policjantów nie mających wyników w sprzedaży mandatów . Tyle, że w pierwszym są szanse, że po roku do magistratu dotrze, że cośik nie pasi.
Zostaje dodatkowa opcja SZKOLENIA MZDiK jako organizator komunikacji miejskiej powinien zademonstrować prawidłowy sposób zgodnego z prawem pokonania tego skrzyżowania.

Komentarz był edytowany przez autora: 08.11.2011 20:48

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga12.11.2011 19:18

Dla porównania zdjęcie z budowanej drogi ekspresowej S6 - obwodnicy Nowogardu, woj. zachodniopomorskie:
http://www.iv.pl/images/48301369807526425563.jpg
Jednak można robić lewoskręty bez powierzchni wyłączonej z ruchu.
A może ktoś wie, o co chodzi z tym znakiem przy kładce nad torami od strony zachodniej?
http://img834.imageshack.us/img834/5281/kadka20111111.jpg
Według tego oznakowania kładką nie można przechodzić, żeby ominąć zamknięty przejazd kolejowy. Czy teraz piesi muszą czekać razem z samochodami na podniesienie szlabanów?

00


ssmok ~ssmok (Gość)13.11.2011 01:16

http://www.wiocha.pl/247777,Kto_jest_za

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat