Skrzyżowanie jest proste, tylko problemem są kierowcy wjeżdżający na czerwonym świetle. Potrzebny jest rejestrator wjazdu na czerwonym i mandaty. Gwarantuję spadek zdarzeń o 3/4.
Nie głupki i nie ślepi, ale myślący, wycięli by te krzaki i pomyśleli czy nie można ludziom pomóc. Nawet jeśli ci ludzie są od nich głupsi i gorzej widzą. Bo od tego są miejscy urzędnicy, jak jelito grube do opróżniania.
Jestem kierowcą od wielu lat a jeżdżąc po Piotrkowie widzę jak krzaki przeszkadzają w większości miejsc np przy przejściach dla pieszych co z tego że są światła jak ja nie widzę co się dzieje na pasach czy skrzyżowaniu ale pan Szokalski uważa że tacy ludzie jak ja to głupki
Skrzyżowanie to, prosi się o modernizację na prawdziwe skrzyżowanie o ruch okrężnym. Jest miejsce na parametry prawdziwego skrzyżowania. Ponadto, nie zapomnijcie o prawo-skrętach a wtedy zbędna będzie sygnalizacja.
Najgłupsze skrzyżowanie w całym Piotrkowie. Nie dziwię się ze są tam wypadki.
Jeżdżąc po Piotrkowie i nie tylko widzę, że sporo kierujących jest wpatrzonych w telefony komórkowe. Może to jest przyczyna?
Jak ma nie być wypadków, większość latarni się nie pali, sygnalizacja świetlna w ciągu dnia dziesięć razy się pali, a za chwilę się nie pali. Nie mówiąc i tym spędzie srojdów na parkingu przy Niemena, gdzie piją, a później się ścigają. Kiedyś małolat wózek sklepowy puścił wprost na ulicę, dobrze, że nic akurat nie jechało. Może rodzice, by się zainteresowali, co robią ich "bąbelki". Nie mówiąc jaki syf tam zostawiają.
Jeśli jest tak dużo wypadków, to problemem jest kształt, oznakowanie i oświetlenie tego skrzyżowania.
Można to wszystko poprawić.
Dodatkowo zainstalować kamery kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle.
I światła powinny działać całą dobę, a nie tylko do 23:00!!!
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!