Prawdopodobnie wiekszosc kierowców EPI ?wyrosła? ze szkół jazdy EP , wiec jakby wszyscy mamy ta sama krew :D
EPI to powinien miec zakaz zamieszkiwania i pracy w miescie.Krusy placita ale w miescie chceta pracowac? To placic jeden z drugim zus
W Piotrkowie to bez znaczenia. Piotrków to wieś, którą przejeżdżasz z węzła bełchatowskiego do Wierzej w czasie do 1 minuty. Fajnie jak EP wjeżdża do Łodzi a tu tramwaj ... hihihi.
Jestem kierowcą z bez mała 20 letnim doświadczeniem na drodze, więc chyba mogę coś powiedzieć o sobie.
Mianowicie w swojej karierze pracowałem jako przedstawiciel handlowy i za kółkiem po Europie od Krymu do Barcelony robiło się nawet 2 tys km dziennie.
Teraz wyprowadziłem się z Piotrkowa na wieś i tablicę zmieniłem z EP na EPI.. od paru lat osiadłem na miejscu i...
i jeżdżę tylko do Piotrkowa, w porywach wiatru do Łodzi.
I widzę jak moje umiejętności lecą na łeb na szyję. Tzn po 2 dniach za kółkiem wracam do "formy" ale na codzień..
istna tragedia w porównaniu do tego jak jeździłem jeszcze 5 lat temu
Z jazdą samochodem to nie tak jak z rowerem. liczy się cały czas praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka ćwiczona codziennie. Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak by wyglądał styl mojej jazdy gdybym 6 miesięcy nie siedział za kółkiem. A według mnie to najgorsi kierowcy to ci z ERA i EOP :P po prostu im dalej od miasta i jego skrzyżowań tym gorzej.