metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Gość. ~Gość. (Gość)16.09.2011 17:08

Można miec różne poglądy polityczne, ale wandalizm w kazdej formie należy potępiać.
A ci którzy tak wiele mają do powiedzenia na temat PiSu niech sami zaczna coś robic dla Polski.

00

Ramzi ~Ramzi (Gość)16.09.2011 21:47

"Gosc." napisał(a):
Można miec różne poglądy polityczne, ale wandalizm w kazdej formie należy potępiać.
A ci którzy tak wiele mają do powiedzenia na temat PiSu niech sami zaczna coś robic dla Polski.

Uczciwie pracuję od 18-tego roku życia mam trójkę wspaniałych dzieci których uczę aby pomagały i wspierały innych.Mówię o takich wartościach jak honor i duma z tego że są polakami.Czy jestem patryjotą czy mało robię dla polski?Ale słowo patryjotyzm jest zarezerwowane tylko dla zwolenników PIS.To tylko oni są polakami.

00

Do Ramzi ~Do Ramzi (Gość)17.09.2011 00:19

Witaj. Próbujesz zmienić temat. Niestety, niezbyt udatnie. Bowiem to co napisałeś, doskonale pasuje do scharakteryzowania działalności wspomnianych w tekście wandali. To właśnie dla nich ludzie, którzy popierają PiS, nie są godni nie tylko miana Polaka, ale także człowieka. Dlatego widać uznali, że można bezkarnie niszczyć własność owych, jak ich nazywają, "pisiorów". Czy nie widzisz, że w kraju na Wisłą od kilku lat dokonuje się proces odczłowieczania 25-30-w porywach 49 procent społeczeństwa? Ten proces prowadzi do takich działań, jak te opisane w tekście.
Polak i patriotyzm. Pozdrawiam.

00

do Muchozol ~do Muchozol (Gość)17.09.2011 00:22

To miało być zapewne śmieszne i na poziomie. Niestety - na poziomie zabawności pijanego Tarasa leżącego na ulicy. Odpowiadam więc. Polityczny wandalizm. Jeśli jesteś zainteresowany działalnością społeczną, oferta jest szeroka - Caritas, PCK, fundacje itd.

00

do zet ~do zet (Gość)17.09.2011 00:24

Elektoratem możesz nazywać siebie. Tak i odczłowieczać. Nas nazywaj z łaski swojej ludźmi.

00

do Doker ~do Doker (Gość)17.09.2011 00:26