Mówisz i masz. Połączenie działań Ośrodka Działań PseudoArtystycznych z działaniami Centrum Upowszechniania Kultury Focus Mall to iście diabelska mikstura, coś jak arszenik połączony z cyjankiem.
Przełknąć może się to i da, ale przeżyć - nie!
Propagowanie kultury w świątyni konsumpcji jest bez sensu. Zwłaszcza wśród młodych i nieukształtowanych. Jakby nie mogli tego na zamku albo w siedzibie MOK urządzić. Gdziekolwiek, nawet na którejś sali gimnastycznej którejkolwiek ze szkół, których miasto jest właścicielem.
Ale z każdym dzieciakiem do świątyni konsumpcji przyjdzie dorosły złożyć z ostatnich swych pieniędzy ofiarę w takim H&M albo innym Orsayu.
Poza tym, w sali gimnastycznej nie byłoby cool, full wypas, zajefajnie i spox.
Lukch, czy Ty za dzieło przypadku bierzesz fakt, że MOK-owska akcja "Wyciągamy dzieci z bramy" (gry, zabawy, konkursy z nagrodami) odbywa się w Focusie?
Bo ja w duchy nie wierzę.
Szkoda, że ci, którzy sobie tak to obmyślili, nie spytali psychologa, pedagoga, pediatrę i otolaryngologa o to, jaki wpływ na psychikę i rozwój dziecka ma kilkugodzinne przebywanie w oszałamiającym hałasie, jaki generuje każda galeria.
Gdyby głupota umiała fruwać, niektórzy w tym mieście szybowaliby niczym gołębie. (dr Strosmajer "Nemocnice na kraji města")
O tempora, o mores!
A galerianki?
To zjawisko jest dla mnie gorsza od kur*****, bo kur** to przynajmniej ma pełną świadomość tego co robi, a taka gówniara dopiero za "n" lat się dowie co ze sobą "zrobiła" i kiedy zda sobie sprawę, że nie ma odwrotu to będziemy mieli kolejną klientkę na Czapliniecką.
Masz rację i w pełni się z Tobą zgadzam. Odradzałbym komukolwiek w przyszłości wiązać się z takim dziurawcem wyeksploatowanym.
To jeszcze trwają ferie? To po kiego grzyba dziatwa biegnie rankiem do szkoły?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!