metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
dyrdymał ~dyrdymał (Gość)25.07.2021 11:27

Ja dzisiaj jestem bardzo bezpiecznym kierowcą, bo jestem na krótkim urlopie, łażę po lesie, kąpię się w jeziorze i przez cały dzień, od rana do wieczora, patrzę tylko na samochód. A wieczorem oczywiście schłodzone dobre piwko, z naszego lokalnego piotrkowskiego browaru, ale nie piszę z jakiego, bo moderator przyblokuje. Na marginesie serdecznie go pozdrawiam, bo ja próżnuję, a on w robocie musi moderować, najczęściej dyrdymały i durnoty i bzdety.

51

Czujne oko ~Czujne oko (Gość)25.07.2021 12:21

A wczoraj popoludniu ulica zalesicką pędził czarny renault megane kombi. Ze 130 km/h miał na blacie jak nic. Progi zwalniajace mijał środkiem. Brak mózgu to mało powiedziane. Niektórzy powinni mieć kategoryczny zakaz zbliżania się do auta. Czas nagrywać filmiki i przesyłać do odpowiednich służb.

60

stefan ~stefan (Gość)25.07.2021 12:31

Dzisiaj taki jeden złotą Insygnią z EPI wymusił przy Kwadracie pierwszeństwo,szkoda ,ze byłem prywatnym wozem,firmowym busem już bym w niego walił.

31

dyrdymał ~dyrdymał (Gość)25.07.2021 14:08

Zupełnie z innej beczki, ale tak urlopowo dla poprawienia wszystkim humoru:
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,nowa-strategia--prof--kuna--trzeba-normalnie-funkcjonowac-i-odejsc-od-obostrzen,artykul,37751673.html

30

go?ć_gość ~go?ć_gość (Gość)25.07.2021 11:03

Wytłumaczcie to kierowcą z EP

47

atos ~atos (Gość)25.07.2021 12:27

Z tą kulturą to ci pseudo rajdowcy w ryczących maszynach, są na bakier, szczególnie wieczorami i nocą

90

dziedzic pruski ~dziedzic pruski (Gość)25.07.2021 19:00

Kiedyś braki anatomiczne rekompensowała długość maski...teraz wysokość raty leasingowej :D

30

Dysgd ~Dysgd (Gość)25.07.2021 14:13

Czy przypomnieli policjantowi, który ostatnio potrącił pieszego?

91

Nowy komentarz
reklama

Społeczność