metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
pacjent ~pacjent (Gość)22.09.2011 02:22

Ciesze się bardzo, ze zawsze to jakiś krok do przodu.Pragnę jednak zauważyć ze kwestie finansowe są równie ważne jak przychylność i pokora personelu względem pacjenta co czasami niektórym niestety brakuje.W dobie nieuniknionych przemian pamiętajmy ze dzisiejszy wizerunek pracy personelu przełoży się kiedyś na ilość pacjentów u poszczególnych osób pełniących owe obowiązki, nie z pychą i wyższością lecz pokorą i przychylnością ,bo w końcu wizyta u lekarza ma być poprawą zdrowia również psychicznego a nie pognębieniem i zdołowaniem,o czym niektórzy zapominają.Pamiętajmy każdy człowiek jest dobrym specjalistą w swej dziedzinie pracy .a pacjent ma prawo być laikiem w sprawach medycznych.

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat