Ciesze się bardzo, ze zawsze to jakiś krok do przodu.Pragnę jednak zauważyć ze kwestie finansowe są równie ważne jak przychylność i pokora personelu względem pacjenta co czasami niektórym niestety brakuje.W dobie nieuniknionych przemian pamiętajmy ze dzisiejszy wizerunek pracy personelu przełoży się kiedyś na ilość pacjentów u poszczególnych osób pełniących owe obowiązki, nie z pychą i wyższością lecz pokorą i przychylnością ,bo w końcu wizyta u lekarza ma być poprawą zdrowia również psychicznego a nie pognębieniem i zdołowaniem,o czym niektórzy zapominają.Pamiętajmy każdy człowiek jest dobrym specjalistą w swej dziedzinie pracy .a pacjent ma prawo być laikiem w sprawach medycznych.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!