metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Beata39 Beata39ranga09.11.2013 08:36

W naszym mescie ludzie nie umieja jezdzic a chodzic to juz nie powiem Ja jestem kierowca od 22 lat i nie mialam zadnego wypdku ale jak patrze jak tu w piotrkowie sie jesdzi to mnie szlag trafia nie ma kierowcow zdecydowanych a piesi pchaja sie na chama i nie tylko na pasach a na pasach jak chca przejsc to z tego co wiem to w przepisach i w przedszkolu uczyli ze trzeba sie dokladnie rozejzec wie c zbedne tu sa glupie dyskusje.

00

Piotrkowianin Piotrkowianinranga09.11.2013 10:15

"piotrkowianin-30-" napisał(a):
Tak?Tam wypadki? to takie dziwne!!!! Może któryś z imbecyli pomyślałby nad zmianami ??

Nie mów tego głośno, bo znowu postawią nakazy skrętu w prawo, jak na ul. Polnej przy Al. Armii Krajowej.
I jeszcze taka ciekawostka: wczoraj po godz. 20 jadąc ul. Wojska Polskiego od strony pl. Litewskiego na zachód zauważyłem wycofujący z CH Stary Areszt srebrny samochód terenowy. Moją uwagę zwróciła zbyt duża prędkość jak na cofanie i brak świateł. Zahamowałem więc, a po chwili okazało się, że ten samochód jedzie bez kierowcy. Daleko nie zajechał, bo zatrzymał się na stojącej na wprost wjazdu na parking latarni. Pewnie jakaś "kierowczyni" przyjechała na zakupy i zapomniała o wrzuceniu biegu oraz o hamulcu ręcznym. Autko skorzystało z okazji i udało się na krótką przejażdżkę. Szczęście, że nie wpadło na chodnik i nie przygniotło jakiegoś przechodnia do muru.
Swoją drogą, to trochę nieprzemyślaną decyzją było, wg mnie, robienie miejsc parkingowych na wprost tego wjazdu - z miejsc prostopadłych samochody raczej same nie wyjadą na ulicę.

00

Zanzi ~Zanzi (Gość)09.11.2013 10:24

"Beata39" napisał(a):
a piesi pchaja sie na chama i nie tylko na pasach

Pewnie się pchają, bo mają dość czekania po 20 minut, aż kierowca łaskawca (jeden na czterdziestu) się zatrzyma. Bo przecież każdemu bardzo się śpieszy;)

00

Zanzi ~Zanzi (Gość)09.11.2013 10:26