Komunikacja miejska powinna być konkurencyjna dla aut prywatnych. Obecnie ani cena biletów, ani trasy linii autobusowych nie zachęcają mieszkańców obrzeży miasta żeby zostawiać auta w garażu. Często szybciej i taniej jest skorzystać nawet z roweru czy iść piechota niż czekać 1.5godziby na autobus. Nowe autobusy zasilają tabor, ale trochę jest to idea dla idei, bo niestety poza ścisłym centrum autobusy jeżdżą prawie puste. Redukuje się nierentowne godziny, co dalej pomniejsza ilość pasażerów... spirala absurdu się nakreca. Moze warto wprowadzić zniżki, aby zachęcić kierowców aut prywatnych, (i pasażerów) żeby zostawiali auta w pobliżu pętli autobusowych i dalej jechali komunikacja miejska?
Dla kogo został stworzony ten rozkład jazdy? Bo na pewno nie dla dzieci, które dojeżdżają autobusami do szkoły. A później wszyscy zdzwieni czemu pod szkołami przed 8.00 rano takie korki. Czy ktoś o tym myśli układając rozkład jazdy?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!