metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
sklave sklaveranga25.04.2013 14:47

W Piotrkowie to nawet za powietrze trzeba płacić, że nie wspomnę o podatku od posiadania własnego cienia.....
Prezes to Napoleońska Głowa.....
No na ten przykład PKP w długi popadło bo zbyt dużo pasażerów woziło.....

Znaczy się panie prezesie tylko kursujące puste autobusy będą przynosiły dochód...
No a co na to PIOTR - kowski ŻYŁA, Król Octu Buraczanego
No a teraz to można modlić się tylko o zdrówko
bo o rozumek to już za późno.
Chociaż może cud się zdarzy.
Na prezydenta i innych dygnitarzy
Stwórca olśnienie ześle i
odrobiną wiedzy obdarzy???
Pomimo, że na rozum każdy sam wytrwale ciężko pracuje
i otrzymuje go tyle na ile zasługuje.
Prezydencie Piotrkowa jest jeszcze inna droga gdy rozumu brakuje.
Można go kupić na Balcerku, tam rencista taki na rowerze, codziennie nim handluje.
Tylko czy jest przygotowany, na taką epidemię.
La Grande
Wstań Zeniu....
Wstań Zenek
http://sklave.manifo.com/inne

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga25.04.2013 13:47

Cytuję:
Jeżeli dzisiaj ktoś płaci dwa złote, płaci za usługę. Jeżeli pasażer nie będzie płacił ceny za bilet, będzie jeździł więcej. W związku z tym autobus nie będzie przewoził 10 osób, tylko 20 lub 30. Wszystko będzie eksploatowało się maksymalnie, wzrośnie zużycie paliwa. Tylko kto za to zapłaci? Znów ci pasażerowie, bo zapłaci gmina, ale pieniądze ściągnie z podatków – mówi Zbigniew Stankowski.

Po pierwsze primo prezes nie zna ceny biletów, a po drugie primo proponuję podnieść cenę biletów na 5 zł, wtedy chamstwo nie będzie się pchało do autobusów. Taką mam koncepcję. ;)

00


jozek ~jozek (Gość)25.04.2013 13:44

Tak mnie zastanawia dlaczego MZK nie zainwestowało w biletomaty w autobusach tylko w system zakupu biletu przez komórkę. Komu zrobili dobrze - sobie czy ludziom, pewne jest że firmie obsługującej system.

00


ares1 ~ares1 (Gość)25.04.2013 13:38

"MZK" napisał(a):
Jeżeli pasażer nie będzie płacił ceny za bilet, będzie jeździł więcej. W związku z tym autobus nie będzie przewoził 10 osób, tylko 20 lub 30. Wszystko będzie eksploatowało się maksymalnie, wzrośnie zużycie paliwa.Panie Prezesie MZK Stankowski - a od czego są autobusy? czy nie po to, by wozić pasażerów? To może Pan zaproponuje jeszcze limity dzienne przewozów na każdej linii?


Nic dodać nic ująć!

00


obserwator miasta ~obserwator miasta (Gość)25.04.2013 13:35

Więcej osób przesiądzie się do autobusu, zrezygnują z prywatnych aut, miasto się odkorkuje, tabor bezie lepiej dofinansowany, zdezelowane minibusy padną, kierowcy przejdą do mzk, będzie firma stabilna, która da ludziom pracę, prywatne osoby pozbędą się aut (wydatki na samochod to studnia bez dna) trochę lepiej będzie się żyło. Zresztą w minibusach to większość kierowców emerytów lub rencistów.

00


MZK ~MZK (Gość)25.04.2013 13:02

Jeżeli pasażer nie będzie płacił ceny za bilet, będzie jeździł więcej. W związku z tym autobus nie będzie przewoził 10 osób, tylko 20 lub 30. Wszystko będzie eksploatowało się maksymalnie, wzrośnie zużycie paliwa.
Panie Prezesie MZK Stankowski - a od czego są autobusy? czy nie po to, by wozić pasażerów? To może Pan zaproponuje jeszcze limity dzienne przewozów na każdej linii?

00


pasażer raz na kiedy ~pasażer raz na kiedy (Gość)25.04.2013 12:33

"Gosc" napisał(a):
Dobrze Pan mówi ale, jeśli teraz płacimy 2 zł za bilet to gmina i tak podatki ściąga i podnosi z miesiąca na miesiąc


Nie 2 zł a 2,20 zł.

00


Gość ~Gość (Gość)25.04.2013 12:07

Cytuję:
Tylko kto za to zapłaci? Znów ci pasażerowie, bo zapłaci gmina, ale pieniądze ściągnie z podatków – mówi Zbigniew Stankowski.


Dobrze Pan mówi ale, jeśli teraz płacimy 2 zł za bilet to gmina i tak podatki ściąga i podnosi z miesiąca na miesiąc.
Stąd i tak źle i tak nie dobrze.
Problemem też będzie załoga MZK bo jak zaczną domagać się podwyżek to nie będą odpowiadać przed Prezydentem itd. tylko przed podatnikami.
Kolejna sprawa zakup autobusów w leasingu nie powinien być drogi w rozłożeniu na koszta i wydaje mnie się, że do darmowego transportu nie potrzeba aut na 40-70 ludzi, a wystarczy na 20 do 25 osób. Wtedy koszta eksploatacji też spadną. Zaopatrywanie w niezbędne rzeczy też można sensownie pozyskać bo firm, które byłyby zainteresowane świadczeniem swoich usług na rzecz MZK w samym mieście będzie wiele.

00


Myśliciel Myślicielranga25.04.2013 12:05

Cytuję:
Jeżeli pasażer nie będzie płacił ceny za bilet, będzie jeździł więcej. W związku z tym autobus nie będzie przewoził 10 osób, tylko 20 lub 30. Wszystko będzie eksploatowało się maksymalnie, wzrośnie zużycie paliwa.


Czyli wg prezesa MZK, najlepiej byłoby, aby nikt nie jeździł komunikacją miejską, wówczas autobusy nie ulegałyby żadnej eksploatacji...
A może inaczej? Postawić na każdym przystanku wagi i ustalić darmowe przejazdy dla pasażerów o wadze np. poniżej 70 kg; powyżej 100 kg niech płacą podwójnie!! Przecież autobus pełen grubasów eksploatuje się nadmiernie!
A tak serio. Czy pan prezes pomyślał, aby wymyć popularne MZKi? Bo można nieźle się upaprać, dotykając czegokolwiek w środku, nie wspominając o zapachach...

00


pasażer na gapę ~pasażer na gapę (Gość)25.04.2013 11:49

Jestem za! Nie sądzę, że dopłacanie rok w rok do spółki MZK po kilka milionów złotych jest tańsze niż darmowe przejazdy. To co pan prezes MZK opowiada to bajeczki dla małych dzieci. Trzeba zasięgnąć "języka" tam gdzie już wprowadzono darmowe przejazdy. Pożegnania a zatem dopłacania do nierentownej spółki nadszedł czas. Nie mam wiedzy jak została uregulowana kwestia minibusów w związku z wprowadzeniem darmowych przejazdów w Żorach i jak w miasta które wymieniono w tekście który komentuję. Może ktoś posiada taką wiedzę to niech parę słów napisze na forum epiotrkow.

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat