metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
fghfgh ~fghfgh (Gość)22.12.2014 08:14

Byłem i widziałem tą atrakcję - i z miejsca chciałbym się spytać, ile to przedstawienie z projektorem kosztowało z naszych kieszeni? I czy nie lepiej przeznaczyć je na remonty i rozwój gospodarki niż film?

43


Emma ~Emma (Gość)22.12.2014 10:55

Ludzie czemu Wy wszyscy zawsze jesteście niezadowoleni i tylko potraficie krytykować. Powinniście podziękować za taką atrakcję. Wielki szacun dla młodych ludzi którzy chcą coś jeszcze robić dla tego miasta.

43


Saksofonista ~Saksofonista (Gość)22.12.2014 10:58

"juz-nie-stad" napisał(a):


Sam się zlikwiduj . Miejska Orkiestra Dęta jest naprawdę potrzebna , sam jestem muzykiem tej orkiestry-saksofonistą i to jest jakaś rozrywka dla nas . Po za tym osiągamy sukcesy i jesteśmy potrzebni . Gdzie się młodzież ma realizować muzycznie ?

52


ania :) ~ania :) (Gość)22.12.2014 11:27

"abcdefgh" napisał(a):

jest, ale lans musi byc ;) a historia lubi sie powtarzac ;) juz jedna taka "ekipa" istnieje ;)

21


asdasd ~asdasd (Gość)22.12.2014 12:58

"Emma" napisał(a):

Nie mam za co dziękować Emmo, bo to jest za moje, Twoje, NASZE pieniądze. Jak to będą robić za darmo, to wtedy nie muszą liczyć się z naszą opinią.

31


już nie stąd ~już nie stąd (Gość)22.12.2014 15:25

"Saksofonista-" napisał(a):
Sam się zlikwiduj . Miejska Orkiestra Dęta jest naprawdę potrzebna , sam jestem muzykiem tej orkiestry-saksofonistą i to jest jakaś rozrywka dla nas . Po za tym osiągamy sukcesy i jesteśmy potrzebni . Gdzie się młodzież ma realizować muzycznie ?