Kłopoty to się zaczęły w grudniu po zamknięciu wiaduktu bełchatowskiego
Oczywiście że cały problem przez remont Wojska Polskiego a nie A1.Trzeba chyba ślepym byś żeby tego nie zauważyc.
Pitu, pitu... Nie było remontu A1, nie było remontu ryneczku... A autobusy i tak jeździły prawie puste. MZK potrzebuje kompleksowej przebudowy linii, rozkładu i sposobu zarządzania.
Jedynym problemem przedsiębiorstwa jest jej dyrektor, który nigdy nie potrafił dobrze go prowadzić. Głównym problemem jest przestarzały tabor i nieumiejetne ustawianie rozkładu. Remont trasy tylko powiększył stare problemy.
Pan Prezes chyba mało płaci skoro kierowcy zamiast odpoczywać to dorabiają na liniach u prywatnych przewoźnikach widać to na Woli, Bełchatowie, Łodzi itd do 14 na MZK a wieczorem na busie ....
Się wku...iłem dzisiaj totalnie. Woda w Piotrkowie to istny syf, dałem próbkę do analizy, tylko nie w Piotrkowie, bo ręka rękę myje, a do Sanepidu do Pabianic. Czekam na wyniki
W sobie osobówek ta firma jest nie potrzebna,zwłaszcza że ciągle przynosi straty.
Legenda głosi, że autobus nr 7 do dnia dzisiejszego jeszcze nie dojechał do zajezdni....
Ta kimunikacja jest anachronuczna.Linie mają przebiegi jak za komuny,tyle ,że wtedy eoziły ludzi do istniejącyvh zakładów.Pętla nadal na ,;Piomie",gdzie zaczyna się wiele linii.Tyle ,że kiedyś pracowało tam 7000 ludzi ,a teraz 400.Do największej firmy w Piotrkowie nadal nie ma dojazdu komunikacją wiejską.Kiedyś ruch usprawniały monibusy ,ale je skutecznue zarżnięto.Wolę iś pieszo niż jeżdzić MZKami ,bo jest szybciej.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!