metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Piotrkowianin Piotrkowianinranga27.08.2011 07:42

"boteq" napisał(a):
Jeżdżąc parędziesiąt kilometrów na pierwszym biegu lub łapiąc krytyczne dla silnika obroty (oznaczone na obrotomierzu czerwonym kolorem) - Znacznie spóźniona zmiana biegu.

"abbccc" napisał(a):
wystarczy, że pęknie przewód układu chłodzenia i płyn wycieknie, a silnik będzie dalej pracował, nawet na wolnych obrotach ...
:)

A w jaki sposób może to spowodować pożar?

Komentarz był edytowany przez autora: 27.08.2011 07:43

00


paaaaaaaaula ~paaaaaaaaula (Gość)29.08.2011 11:54

yy znam tego chłopaka xdd I z tego co wiem to linka paliwowa była zepsuta czy coś takiego. ;]

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga29.08.2011 13:03

"paaaaaaaaula" napisał(a):
yy znam tego chłopaka xdd I z tego co wiem to linka paliwowa była zepsuta czy coś takiego. ;]

No właśnie - jedynym możliwym powodem pożaru mogło być pęknięcie przewodu paliwowego. Benzyna popłynęła wtedy na gorący kolektor wydechowy, co spowodowało pożar samochodu. Była to zwykła awaria, nie mająca nic wspólnego ze stylem jazdy kierowcy.

00


P51 ~P51 (Gość)29.08.2011 13:23

"Piotrkowianin" napisał(a):
Była to zwykła awaria,


"P51" napisał(a):
Tak stary fiat może się zepsuć w każdej chwili...Niezależnie od techniki jazdy...


No i dochodzimy do sedna...
I bez napinki ;-)

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat