Czyżby linia 5 była wydłużona częściej do ul Granicznej a być może Do Bujen to by była świetna informacja bo casper nie zdaje egzaminu kluczowe godz to 5 30 13 30 14 20 i 22 20 w celu powrotu do domu z pracy ciekawe.
Linia numer 1 w jakim celu skrócona trasa proszę wydłużyć przez ul Wyzwolenia tak jak było .Obecnie na Wyzwolenia trzeba robić przesiadki co wydłuża przejazd do jednej godziny
czy to oznacza też, że od 1 maja Dmowskiego będzie w pełni przejezdna na odc Kostromska-Pioma?
Wraca stara trasa dziewiątki z lat 90. z małą zmianą. Trasę tę zlikwidowano bodajże w 2007 roku, kiedy to specjaliści z Uniwersytetu Gdańskiego zaproponowali nowe przebiegi kilku linii. Zarzutem do dziewiątki było to, że na przystanku przy dworcach PKS i PKP w kierunku "Piomy" 2 linie (4 i 6) odjeżdżały spod wieży ciśnień, a 9 z przystanku po przeciwnej stronie ulicy.
Szkoda, że w Piotrkowie Trybunalskim nikt nie myśli o połączeniu wschodniej części miasta z zachodnią wykorzystując trasę WZ. Czy prawie wszystkie linie MZK muszą przejeżdżać obok dworca PKP?
Powinny kursować dwie dziewiątki a nie jedna,kursowała co godzinę a po pierwszym maja będzie kursować chyba co półtorej godziny
Zastanawiam się, kiedy ktoś w końcu ogarnie temat połączenia komunikacją miejską ul. Mazowieckiej,Zalesickiej i Świerczowskiej z ul. Sulejowską. Park handlowy się rozrasta, a przeciętny mieszkaniec Zalesickiej, Podole, Świerczowa lub Świerczowskiej musi jechać na zakupy własnym autem, a jeśli nie ma to rowerem lub piechtolotem. Alternatywnie - dojechać linią nr 8 do ul. Żeromskiego i przesiąść się w inną linię + droga powrotna... wyprawa na kilka godzin jak w metropolii... a odległość 2 km w linii prostej...
Linia 9 nie pojedzie ul. Skłodowskiej - szkoda, ale jej wydłużenie do ul. Dmowskiego to bardzo dobry pomysł. Mieszkańcy osiedli Łódzka/Wysoka przez długi czas pozbawieni byli bezprzesiadkowego dojazdu do Parku Poniatowskiego, szpitala na ul. Roosevelta, hali targowej i Urzędu Miasta. Szkoda, że linia będzie kursować co 60 minut, a nie co trzydzieści. Wydłużenie niektórych kursów "szóstki" to też korzystna zmiana. Ja proponuję jeszcze małą korektę trasy tej linii. Od ulicy Śląskiej powinna pojechać prosto ul. Skłodowskiej i zatrzymywać się w okolicach Mediateki, dalej przez plac Litewski i Wyzwolenia do Sulejowskiej, a następnie swoją obecną trasą na Wierzeje. Takie poprowadzenie linii zwiększyłoby potoki pasażerów. Wierzejom przywrócono by bezpośrednie połączenie z osiedlem Wyzwolenia i dogodne przesiadki w kierunku cmentarza, osiedla Michałów i szpitala na Rakowskiej czy przychodni przy ulicy Wolborskiej. Kiedyś te dwa duże piotrkowskie osiedla łączyły dwie linie autobusowe : 6 i 14. Dzisiaj nie ma bezpośredniego połączenia, a linie 6 i 7 z Wierzej omijają osiedle Wyzwolenia jadąc prosto ulicą Sulejowską.
Linia nr 5 bez zmian dlaczego kłamią rozklad jaki był taki jest dlaczego nie jezdzi do Granicznej jak na Wronia a do Bujen jak na Graniczna kupili autobusy i co dlaczego nie ma lini podmiejskiej taka petla jest u nas lepsza jak na Wroniej może warto byłoby wydzierżawić od gminy
Uważam że powinni wreszcie rozdzieliić 5 na kilka linii bo tak naprawdę już nie wiadomo czasami gdzie ona jedzie, zwłaszcza chodzi o osoby które dopiero co zaczynają nią gdzieś jeździć, takiego rozsztrzelenia i wariantów trasy to chyba nie ma żadna mzka
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!