Witam ! Mam pytanie odnośnie kablówki, od niedawna mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim na osiedlu Wyzwolenia, z tego co się zorientowałam są na osiedlu dostępne dwóch operatorów UPC i Toya. Na razie przejrzałam oferty UPC i myślę o takim wyborze: „Telewizja-Pakiet Max z nagrywarką, Internet-Fiber Power 120 Mb/s, Pakiet Bezpieczeństwa UPC (1 komputer), UPC Wi-Free- 126.98 zł”. Czy taniej lub w tej cenie znajdę coś lepszego w Toya ? Dodam że interesuje mnie internet co najmniej 120 Mb/s i z kanałów telewizyjnych oprócz podstawowych TVP1, TVP2, Polsat, TVN inne dostarczające rozrywki np.: Comedy Central, Comedy Central Family, TVN 7, Polsat 2, ATM Rozrywka, Kino Polska, Polonia, TV Puls, TV Puls 2. Nie zależy mi na jakiś pakietach bezpieczeństwa, nagrywarce, telefonie itp. , interesuje mnie tylko to co pisałam w miarę szybki internet z opcją Wi-Fi (komputer stacjonarny i laptop), telewizja (1 odbiornik). Proszę o pomoc i opnie o operatorach jak się spisują w Piotrkowie Trybunalskim jak często coś nawala jak szybko usuwają usterki, bo w Łodzi u siostry jest Toya i sobie chwali.
Toya
Ja korzystam. Komunikacja z tą firmą to lekka tragedia - musiałem sam się o FV prosić itp. Internet działa jednak bez zarzutu choć o gwarantowaną prędkość zazwyczaj ciężko, zawsze te kilka MB brakuje. Z racji tej promocji co teraz jest to nie ma się co zastanawiać. 6 m-cy za free to super sprawa.
Ktoś korzysta może z ADD-NET? mają teraz promocje swiatlowodu na Wierzejach ale na forum ciezko cos znalezc
Ja zmieniłem bank i poszedłem do UPC, żeby wydać nowe polecenie zapłaty na nowe konto. Czekałem dwa miesiące jak to w centrali zmienili a to tylko było zamienić jedne 26 cyfrowy numer na drugi. Masakra. Za to czekanie dali mi możliwość obejrzenia 3 filmów za darmo. A jak przyszedł rachunek to je doliczyli. Musiałem znowu dzwonić i wyjaśniać.
Tylko Toya - jasne, proste zasady i brak nastawienia na łupienie zdezorientowanego klienta.
~kinos (Gość) "Telewizja z UPC .... ale jest mniej kanałów (np. nie ma nSport)." Mogę wiedzieć kto Ci takich pierdół naopowiadał? Jest i to w pakiecie max.
UPC ma 2 pakiety select i max - Toya 3 pakiety oszczędny, wygodny, bogaty (o podstawowych pakietach w obu telewizjach nie wspominam). Układy się różnią więc dobrze będzie jak zapoznasz się z każdą ofertą. Reszta to samo.
Mam bardzo złe doświadczenie jeżeli chodzi o UPC obecnie jestem w Toya
A mnie UPC rozczarowało podejściem do klienta. Jak już chwycą byka za rogi to go doją ile wejdzie. Ale do rzeczy. Kilka razy musiałem prostować brak profesjonalizmu tzw. "doradców", którzy dzwoniąc do mnie proponowali mi jakąś nową "lepszą" usługę. Kiedy prosiłem o dzień, dwa na zastanowienie i przeanalizowanie propozycji to okazywało się, że już tę usługę zamówiłem! Musiałem pisać reklamację i odwoływać się od NIEPODPISANEJ UMOWY!!! To był jakiś cyrk. Zrobili tak 3 razy w ciągu 2 lat!! Ale szczytem arogancji i cwaniactwa było, jak po ostatnim telefonie (około miesiąca temu) znów poprosiłem o dzień na podjęcie decyzji (rozmowa z żoną i konkurencją tzn. TOYA). Pani oddwoniła na drugi dzień i zapytała o decyzję - odpowiedziałem, że odpowiada mi. Coś mi podpowiedziało, żebym jeszcze raz zapytał o warunki i.... Pani utrzymała dane techniczne wybranej usługi ale zmianie uległa cena z 49 na 60 zł/m-ąc!!! Zapytałem o co chodzi - a Pani spokojnie odpowiedziała, że cena już dziś uległa zmianie i nic nie poradzi. Ponownie zapytałem, jak więc pyta mnie o decyzję, skoro zmieniono warunki jakie przedstawiono mi dzień wcześniej. Odpowiedziała, że miałem pecha, bo dziś już nie ma tej promocji. Szkoda, że zapomniała mi przy pytaniu o decyzję o tym wspomnieć. Firma niepoważna i żerująca na naiwności i/lub niewiedzy klienta! Już nigdy więcej UPC...
Powiem że się nie orientuje, myślałam że tu chodzi o szybkość Mb/s bo niby czemu z tego samego portalu piosenka mp3 z pendrive z kartą Play wciśnięta do mojego laptopa, ściąga się 6-7 minut a u siostry nie ma nawet minuty ?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!