Bardzo nieuprzejme sprzedawczynie, ciągle obrażone, że muszą kogoś obsłużyć. Widać braki personelu, a obecny powinno się wymienić lub przeszkolić!!!!!!!
Fakt jest faktem: za mało ludzi w stosunku do ilości stanowisk i ruchu.
Dziwne, ja naliczyłem cztery kasy - do sera , sałatek , wędlin i mrożonek. A panie często proszą aby była jedna kolejka do wszystkich stoisk. Zauważ że do sera, wędlin czy mrożonek nie może być jedna waga bo to niezgodne z przepisami.
Zauważ jak zorganizowano to stoisko. Jest tam chyba z siedem kas, a często obsługują je dwie panie, a zdarza się, że jedna. Niestety, jakie warunki pracy - takie efekty.
Również nie mogę złego słowa powiedzieć na te Panie. Czasami trzeba spojrzeć na swoje zachowanie, sama mam pracę z ludźmi i wychodzę z założenia: jaki klient taka obsługa ;) Jak ktoś jest miły, można z nim w miłej atmosferze porozmawiać i wszystko załatwić, a jak ktoś od wejścia jest gburowaty i chamski to normalne jest, że z taką osobą nie chce się rozmawiać... samo życie :)
Nigdy to mnie nie spotkało. Zawsze obsługa była mila i szybka. Zresztą jak się pada ze zmęczenia to trudno o uśmiech.
@klient - A nie możesz napisać do Biura Obsługi Klienta, zamiast tu wylewać gorzkie żale?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!