Relikwie bł. Jana Pawła II w Piotrkowie

Strefa FM Piątek, 04 listopada 201174
Relikwie błogosławionego Jana Pawła II trafiły w piątek do Piotrkowa.
fot. Jarek Mizerafot. Jarek Mizera

Ampułka z krwią papieża Polaka znajduje się w klasztorze oo. Bernardynów. To pierwszy kościół w Piotrkowie, który otrzymał relikwie błogosławionego Jana Pawła II. Uroczysta msza święta odprawiona zostanie o godz. 19.00.

 

Relikwie pozostaną w kościele na stałe. Będą przechowywane w odpowiednim miejscu i wystawiane zawsze w czwartek do publicznej czci.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (74)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

zet ~zet (Gość)12.11.2011 00:05

"Piotrkowianin" napisał(a):
kocha Piotrków

raczje piotrkowska kase ....

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga11.11.2011 09:29

"piotrkowianka-123" napisał(a):
Największa szkoda jest taka, że nikt na nasze wypowiedzi nie zwraca uwagi.

Racja. Ale niestety, prezydent kocha Piotrków, a jego mieszkańców i ich zdanie ma głęboko gdzieś.

00


piotrkowianka 123 ~piotrkowianka 123 (Gość)09.11.2011 20:52

Największa szkoda jest taka, że nikt na nasze wypowiedzi nie zwraca uwagi. To jest tylko wymiana zdań między nami - odwiedzającymi tą stronę. Szkoda, że nikt z rządzących nie zawraca sobie głowy żeby tu zajrzeć i poznać opinię ludzi. Bardzo dużo tematów jest na stronie e-piotrków poruszana, i niektóre z wypowiedzi można by było poważnie wziąć pod uwagę, przy rozwiązywaniu jakiegoś sporu

00


zet ~zet (Gość)09.11.2011 18:01

"OZON" napisał(a):
Wszystko w tym temacie

ten artykuł to ewidentna prowokacja akurat.

00


zet ~zet (Gość)09.11.2011 17:56

"jajaja" napisał(a):
Proboszcz nie robił problemów.

wyjatek potwierdzajacy regułe.

"jajaja" napisał(a):
powinni pisać do dekanatu czy do biskupa


sprawy ksiezy pedofili i molestowan kosciół tuszuje i udaje ze nic sie nie stało a ty myslisz ze takimi pierdołami sie zajmowac beda??

00


jajaja ~jajaja (Gość)09.11.2011 17:33

"gosia--piotrkow" napisał(a):
Tylko nie patrzysz na to, że np obowiązkiem kościola jest udzielenie chrztu

Pisząc "kościoła" miałaś pewnie na myśli księży. Otóż mylisz się Gosiu. Jeśli rodzice dziecka nie żyją zgodnie z przykazaniami kościelnymi i nie mają zamiaru tego zmieniać, ksiądz nie tylko nie musi udzielić dziecku chrztu, ale nawet nie powinien. Ponieważ skrzywdziłby nieświadome dziecko, robiąc z jego rodziców hipokrytów zmuszając ich by kłamali przed ołtarzem, który nic dla nich nie znaczy. Dziecko gdy podrośnie będzie mogło samo wybrać wiarę, Kościół.

"gosia--piotrkow" napisał(a):
Znam przypadek gdzie dziecko nie zostało dopuszczone do komunii, ponieważ rodzice nie zapłacili za miejsce w kościele, żeby dziecko mogło usiąść z rówieśnikami.

Jeśli to prawda i chodziło tylko o pieniądze to rodzice powinni pisać do dekanatu czy do biskupa o interwencje. A moi znajomi za chrzest swojego dziecka nie dali ani grosza. Nie dla tego, że powiedzieli, że nie mają. Ale dla tego, że na prawdę nie mieli. Proboszcz nie robił problemów.

10


gosia - piotrków ~gosia - piotrków (Gość)09.11.2011 10:16

"jajaja" napisał(a):
A ja mam wrażenie, że to wszyscy ładują się w katolicyzm. Jeśli ma ktoś obiekcje wobec Kościoła katolickiego niech nie bierze ślubu kościelnego i nie chrzci dziecka! Proste. Nie chcę mieć nic wspólnego z Kościołem katolickim, nie zabiegam o to. Ale niech nie ma pretensji do księdza, że przed ślubem pyta np. o przykazania boże, czy o grzechy główne. Kościół ma obowiązek dbać o jego czystość!


Ja mam obiekcje do metod stosowanych przez kościół, ale nie oznacza to od razu że mam nie chrzcić dziecka lub nie brać ślubu. Tylko nie patrzysz na to, że np obowiązkiem kościola jest udzielenie chrztu, a oni wystawiają nam cennik! Jeżeli nie dasz kasy - nie ochrzcisz dziecka - proste! Znam przypadek gdzie dziecko nie zostało dopuszczone do komunii, ponieważ rodzice nie zapłacili za miejsce w kościele, żeby dziecko mogło usiąść z rówieśnikami. Więc jeżeli nie zgadzam się ze zdaniem kościoła we wszystkich sprawach, to mam prawo wyrazić swoją opinię. A co do ślubu, to ksiądz akurat ma najwięcej do powiedzenia co do nauk przedmałżeńskich. Pismo Święte plus coraz nowsze wymysły kościoła nie zawsze idą w parze.

00


baba ~baba (Gość)08.11.2011 21:35

Bernardyni w Piotrkowie stracili wiarygodność. To politycy. Wtrącaja się w politykę lansując m.in. Macierewicza. Bojkotuję Bernardynów.

00


jajaja ~jajaja (Gość)08.11.2011 12:45

"OZON" napisał(a):
Wszystko w tym temacie

OZON nie ośmieszaj się. Co za bzdury :) Żaden historyk nie wątpi w istnienie Jezusa! Jezus to postać historyczna. Można tylko wierzyć, lub nie wierzyć w Jego boskość. W ogóle ten artykuł do którego link przesyłasz uważam za prowokację. Ktoś próbuje skompromitować ludzi z Twoimi poglądami:) Zastanów się nad tym.

10


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat