Piotrków: Ponad 2 miliony na e-usługi

Poniedziałek, 09 lipca 20123
Już niebawem więcej spraw urzędowych będzie można załatwić przez Internet. Piotrkowski magistrat kontynuując informatyzację urzędu, w celu usprawnienia obsługi interesantów, będzie wprowadzał w życie kolejny projekt, który na celu będzie miał udostępnienie mieszkańcom nowych usług za pośrednictwem sieci.

Projekt „Rozwój e-usług w Piotrkowie Trybunalskim” obejmuje stworzenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w wybranych jednostkach realizujących zadania miasta wraz z rozbudową niezbędnej infrastruktury i udostępnieniem nowych usług za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Projekt zakłada także rozwój geograficznego systemu informacji przestrzennej GIS oraz wykorzystanie istniejącej Piotrkowskiej Platformy e-learningowej jako narzędzia udostępniającego nowe moduły przeznaczone dla organizacji pozarządowych powiatu piotrkowskiego oraz słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

Przewidziano także zakup oprogramowania oraz sprzętu niezbędnego do przekształcenia w wersję elektroniczną wybranych zasobów Miejskiej Biblioteki Publicznej i zamieszczenia ich cyfrowej wersji w Internecie.

 

Na realizację projektu miasto wyda tylko 313 tys. 875 zł. Resztę, tj.  1 mln 778 tys. 625 zł pokryją pieniądze unijne. Całkowita wartość projektu to 2 mln 92 tys. 500 zł.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (3)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Tomek K ~Tomek K (Gość)09.07.2012 13:23

Centralny system E-Puap jest już wdrażany, a Zaufany Profil wydawany za darmo w Urzędzie Skarbowym na Wroniej - zastępuje płatny certyfikat i służy przez kilka lat do załatwiania spraw przez Internet. "Zaufany Profil" to taki login i hasło jak w banku.

00


Beton do stołków  i spawarki do koryt ~Beton do stołków i spawarki do koryt (Gość)09.07.2012 12:54

To znaczy się na co konkretnie wydadzą. Bo w artykule to jest zaserwowany bełko. Mnie jako petenta interesuje załatwienie wszelkich spraw poprzez okienko internetowe. łącznie z wpłatami za podatki z informacja na moje konto jakie mam podatki do zapłacenia z przypomnieniami o zapłacenie należności. Bo teraz to muszę latać do okienek żeby coś załatwić. Jak zapomnę im zapłacić za podatek który się zmienia co jakiś czas to samych kosztów upomnienia mam chyba z 8 zł. Bez zbędnych certyfikatów kluczy . W banku nie jest mi potrzebny certyfikat do zarządzania kontem a w urzędach certyfikat za kilkaset zł. Uprościć, zwiększyć załatwialność spraw przez internet. Chyba się tego boja bo trzeba by zwolnic trochę zbędnych osób. Więc wydadzą 2 miliony na co. Co to poprawi w obsłudze klienta i w jaki sposób człek będzie miał ułatwione współżycie z urzędem.

00


tcpip ~tcpip (Gość)09.07.2012 11:01

Polskie urzędy tkwią w informatycznym średniowieczu.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat