Jeszcze w tym roku piotrkowianie i okoliczni mieszkańcy będą mogli robić zakupy w hipermarkecie Carrefour, należącym do jednej z największych sieci spożywczych na świecie. Popularny sklep już wkrótce dołączy do grona najemców Focus Mall Piotrków Trybunalski. Operator wynajął blisko 3500 mkw. powierzchni handlowej i tym samym będzie jednym z większych tego typu w regionie. Ta dobrze znana mieszkańcom Piotrkowa sieć.
- Carrefour należy do najbardziej znanych sieci detalicznych w Polsce. Wierzymy, że nowy operator sprawdzi się na piotrkowskim rynku, zwłaszcza, że sklep pod szyldem marki działał już w Piotrkowie i cieszył się powodzeniem wśród mieszkańców naszego miasta, przede wszystkim z uwagi na bogaty asortyment w przystępnych cenach - komentuje Joanna Klimaszewska, Retail Asset Managerw Rockcastle Poland.
Sklep będzie zlokalizowany tuż przy wejściu od strony ul. Kostromskiej i zajmie przestrzeń, ciągnącą się aż do salonu marki C&A. Wprowadzenie nowego najemcy wiąże się ze sporymi zmianami. Działający aktualnie supermarket Tesco po raz ostatni przyjmie klientów 30 kwietnia. Swoją lokalizację na parterze galerii zmienią także salony Orange i T-Mobile. Odwiedzających salon Orange galeria zaprasza do lokalu obok kawiarni Carte d'Or natomiast salon sieci T-Mobile będzie sąsiadował z drogerią Rossmann.
- Zależy nam na tym, aby oferta sklepu była szeroka, a przy tym korzystna cenowo i dopasowana do potrzeb lokalnego rynku. Carrefour to sieć, która inwestuje w swoje sklepy, stale podnosi jakość usług i jest rozpoznawalna na wielu rynkach. Jak wiadomo, operator spożywczy nie tylko wpływa na ogólny wizerunek obiektu, ale jest jednym z najistotniejszych elementów centrum handlowego. Dlatego cieszymy się, że już wkrótce nasi Klienci będą mogli korzystać z bogatej oferty tej sieci - podsumowuje Ewa Sadzińska, dyrektor Centrum handlowego Focus Mall.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest jedną z największych sieci handlowych działających w Polsce, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.