Do niedawna w specjalnie wydzielonym okienku można było dowiedzieć się o interesujących nas połączeniach kolejowych. Teraz skazani jesteśmy na łaskę i niełaskę kasjerki. Kasa jest jedna a kolejki czasem gigantyczne.
- Informacja, która wcześniej na tym dworcu istniała, należała do PKP Przewozy Regionalne. Ten przewoźnik zlikwidował zarówno kasę, jak i informację. W tej chwili na dworcu znajduje się jedna kasa należąca do PKP Intercity. Kasjer, który sprzedaje w tym okienku bilety jest zobowiązany do udzielania informacji. Ponadto na dworcu dostępne są plakaty z rozkładami jazdy oraz wyświetlacze. Nie planujemy otworzenia drugiej kasy na piotrkowskim dworcu. Być może w najbliższym czasie uruchomimy biletomat, który będzie również do dyspozycji pasażerów. Kolejki do kas powinny się wtedy zmniejszyć. Dostęp do informacji przy okienku biletowym będzie więc wtedy lepszy - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Tak więc - zamiast informacji - PKP Intercity proponuje nam biletomaty.
(Strefa FM)
- Nowy komendant Policji w Piotrkowie
- Wiedzą jak połączyć przyjemne z pożytecznym!
- Znamy program święta gminy Wola Krzysztoporska
- Bańkowe i kolorowe szaleństwo w Piotrkowie
- Sulejowski piknik charytatywny. Pomagają Ani wrócić do zdrowia
- Wielka Sobota prawosławnych i wiernych innych obrządków wschodnich
- Uroczysta zmiana służby piotrkowskich strażaków
- Ponad 60 uczestników majowego Męskiego Publicznego Różańca
- Martwy mężczyzna znaleziony przy ulicy Dąbrowskiego