- Rozpoczęliśmy kontrolę dostępności usług pocztowych. Sprawdzimy, jak Poczta wykonuje swoje obowiązki. W ramach tej kontroli przygotowaliśmy ankietę dla wszystkich klientów Poczty, zamieściliśmy tę ankietę na stronie internetowej Najwyższej Izby Kontroli, zapraszamy wszystkich do jej wypełnienia. Nasza poprzednia kontrola wykazała, że dostęp do usług świadczonych przez Pocztę był ograniczony, jedynie 20 urzędów w kraju prowadziło działalność przez całą dobę. W wielu przypadkach placówki pocztowe były bardzo krótko otwarte, w wielu małych miejscowościach do 15.00. Jednym z głównych problemów Poczty był fakt, że listonosze zbyt często zamiast dostarczać listy polecone i paczki, pozostawiali w skrzynkach awiza. Taka praktyka przerzucania odbioru przesyłek na klientów i pracowników placówek pocztowych powodowała wydłużenie kolejek i czasu obsługi, sprawdzimy, czy w tym zakresie nastąpiła poprawa usług. Ankieta, którą zamieściliśmy na stronach internetowych. Ma nam pozwolić na uzyskanie informacji, czy usługi świadczone przez Pocztę spełniają oczekiwania klientów oraz czy w ostatnich 3 latach nastąpiła w tym okresie poprawa - mówi Paweł Biedziak, rzecznik Najwyższej Izby Kontroli.
- Nie żyje kobieta, którą znaleziono nieprzytomną przy hali targowej
- Wypadek na Szkolnej. Kierowca Skody nie ustąpił pierwszeństwa. Kobieta trafiła do szpitala.
- Kolizja w al. Sikorskiego
- Po prezydenturze powrócił do nauczania. Krzysztof Chojniak pracuje już nie tylko na uczelni
- Więcej policji na drogach
- Międzynarodowe Zawody w Powożeniu w Stadzie Ogierów w Bogusławicach
- Rajdem rowerowym "Budowlanka" zachęcała uczniów do aktywnego trybu życia
- Zderzenie trzech samochodów na DK74. Ciężarówka zatrzymała się przed pasami, w jej tył uderzył dostawczak, a w niego opel
- Mieszkańcy domagają się wyjaśnień od zarządu PSM. Zapowiadają protest. Spółdzielnia odpowiada.