W holu na parterze budynku Ośrodka zainstalowano biletomat, w którym klient wybiera rodzaj sprawy spośród czterech kategorii:
K – odbiór wypłaty świadczenia w kasie,
R – obsługa spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi oraz świadczeniem wychowawczym 500+,
D – obsługa spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi oraz energetycznymi,
F – obsługa spraw związanych z funduszem alimentacyjnym.
- Po wyborze rodzaju sprawy drukowany jest bilet z informacją o kategorii sprawy, numerem biletu, numerami stanowisk obsługujących, liczbą osób czekających oraz datą i godziną pobrania – informuje Zofia Antoszczyk, dyrektor MOPR (za pośrednictwem strony internetowej piotrkowskiego magistratu).
Informacje o stanie kolejki wyświetlane są również na monitorze znajdującym się w przejściu do sali obsługi klientów.
System głosowo wywołuje kolejne numery, kierując jednocześnie do konkretnego stanowiska obsługi.
Aby polepszyć komfort obsługi, system na bieżąco oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów. - W związku z tym pracownicy MOPR proszą, aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Ośrodka, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym nie zostaną w danym dniu obsłużone - zastrzegają urzędnicy MOPR.
- Fundusze europejskie dla województwa łódzkiego
- Wojsko opanowało Bugaj
- Dzień babci w przedszkolu Kubuś Puchatek w Piotrkowie
- Tragedia w szpitalu w Piotrkowie. Pacjentka nie przeżyła, bo odmówiono jej pomocy w szpitalu? [aktualizacja]
- Piotrkowska policja zatrzymała dilera narkotyków
- Prezydent Piotrkowa przekazał wyjątkowy dar na licytację WOŚP
- Wypadek na A1. Duże utrudnienia w kierunku Katowic
- Pożar budki z kebabem w Wolborzu. W środku były butle z gazem
- Pięć czołgów zatrzymanych pod Wolborzem przez ITD