Gwóźdź do trumny piotrkowskiej Concordii?

Tydzień Trybunalski Czwartek, 03 lutego 201123
30 tysięcy miesięcznie dla 15 zawodników Piotrkowianina, 28 tysięcy dla 14 szczypiornistek Piotrcovii i 12 tysięcy dla zapaśników AKS – tyle na stypendia dostaną trzy piotrkowskie kluby sportowe. W zarządzeniu prezydenta miasta nie uwzględniono piłkarzy Concordii i koszykarzy UMKS Piotrcovia.

- Uważam, że te trzy kluby posiadają zawodników na najwyższym poziomie i to wsparcie w formie stypendiów jest jak najbardziej uzasadnione. Jeśli chodzi o inne kluby, mam tutaj wiele wątpliwości i wsparcie dla tych klubów jest potrzebne i konieczne, ale nie wiem, czy w formie stypendiów za osiągnięcia na bardzo niskim poziomie – wyjaśniał reporterowi Strefy FM prezydent Krzysztof Chojniak.
Z takiego podziału środków niezadowolony jest prezes Concordii Dariusz Dzwonnik, który ma nadzieję, że nie jest to ostateczna decyzja. – Wiceprezydent Andrzej Kacperek i pani kierownik Aldona Przybylska w grudniu ub. roku obiecali stypendia działaczom Concordii. W przypadku ich braku nasz klub nie przystąpi do rozgrywek III ligi. W ubiegłym roku zawodnicy najstarszego piotrkowskiego klubu otrzymali 240 tysięcy złotych – mówi Dzwonnik.

- Scenariusze mogą być różne, na razie czekamy na decyzję w sprawie dotacji, jakie możemy otrzymać z UM – podkreśla tymczasem Marek Krawczyk, prezes UMKS Piotrcovia. - Nie jesteśmy szczęśliwi z powodu braku stypendiów. Jeśli chcemy awansować do II ligi, to chcemy mieć jakiś system motywacyjny. Wysokie stypendia dostają zawodnicy zawodowi, którzy nie są wychowankami z naszego miasta. Poza AKS-em to na palcach jednej ręki można znaleźć w pozostałych dwóch klubach sportowców, którzy nimi są – dodaje.

 

Szczypiorniści i szczypiornistki otrzymają po 2 tysiące złotych, a zapaśnicy od 400 do 2000. Ogółem w I półroczu 2011 na stypendia przeznaczono 420 tysięcy złotych. W 2010 roku była to kwota o 195 tysięcy wyższa.

(aw,kabud)


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (23)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

o co chodzi??? ~o co chodzi??? (Gość)03.02.2011 21:34

Popieram poprzedników. Stypendia powinny być czymś wyjątkowym, nie ważne czy dla młodzieży czy dla seniorów. Przecież i trudność wzrasta wraz z wiekiem. Ale jakoś trzeba młodzież nagradzać za sukcesy, oni nie mają ani pensji, ani sponsorów. A starzy zawodnicy? Niech walcza o wysokie miejsca, żeby mieć full sponsorów. Maisto powinno wspierać młode talenty, a w minionym roku takich mieliśmy kilku! Podział stypendiów jest skandaliczny! Czy każdy z zawodników, którzy otrzymali stypendium, jest TALENTEM?
I jeszcze Concordia narzeka. Niech się nauczą grać, awansują to można pomyśleć. Dlaczego w artykule nie mówi się o młodych zawodnikach, o których czytamy od miesięcy w prasie??? A concordii poświęcacie cały artykuł!!! Napiszcie, co porabiają nasze młode talenty! Wolimy o nich czytać, a nie o spadku, spadku, spadku i biadoleniu

00


cma9999 ~cma9999 (Gość)03.02.2011 20:45

"kibic-recznej" napisał(a):
Trudno się dziwić. Ostatniego miejsce w grupie rozgrywkowej nie można zaliczyć do osiągnięć na najwyższym poziomie, a tylko za takie przyznaje się stypendia. Poza tym zarzuty prokuratora dla prezesa Dzwonnika (działanie na szkodę klubu Concordia i Urzędu Miasta w Piotrkowie) też mogły mieć na to wpływ.


1. domniemanie niewinności - jest coś takiego.
2. Runda wiosenna dopiero przed nami a jak zrobią kopacze na złość i się utrzymają ? A budżet już w styczniu ?
A czy przypadkiem nadal nie toczy się postępowanie prokuratorskie przeciwko defraudacji pieniędzy Piotrkowianina ? To może im też gówna za przeproszeniem damy chociaż w poprzednim roku wzięli ponad 1 mln zł a jak spadną to co ? Znowu kał !!!czy sekretarz dołoży bo sport perspektywiczny ?
Ja ogólnie nie rozumiem podziału pieniędzy !!! To co perspektywiczny tenisista, badmintonista, zapaśnik, biegacz, nic nie dostanie bo RĘCZNA ? Nie żartujmy, zróbmy podział prosty :
- 50 proc. wsparcia miasta jest uzależnione od ilości grup młodzieżowych. Bo to właśnie ma być misja miasta aby dzieciaki biegały za czymś tam a nie stały w bramie i piły i kradły. Wyciąganie dzieci z bramy.
- 15 proc. od ilości posiadanych przez zawodników klasy mistrzowskiej, I klasy sportowej i etc. ( ja również swojego czasu za wyniki sportowe dostawałem w wieku 14- 18 lat stypendium ale w tym czasie byłem wielokrotnym medalistą M.P. i członkiem kadry narodowej ),
- pozostała część to nic innego jak promocja miast i ilość kibiców na meczu. W ten właśnie sposób wiele klubów będzie zabiegało o "elektorat". Rachuba prosta jeżeli w 2009 r., było powiedzmy śr. 1000 osób na meczu to w następnym ma być 10 proc. więcej. Jak będzie mniej to niestety procentowo dodatek przepada na inną dyscyplinę. I wszystko. Sport nie może istnieć dlatego że dany fan club Prezydenta jest za albo przeciw danej dyscyplinie. Ale o czym mówić obecny REX raczej w podstawówce stał na "bramce" a WF nie był jego najmocniejszą stroną.
PozdrowienIa dla wszystkich kibiców naszego miasta PIOTRKOWA TRYB.

Komentarz był edytowany przez autora: 03.02.2011 20:50

00


stówa dla mnie ~stówa dla mnie (Gość)03.02.2011 19:57

"zbulwersowany" napisał(a):
A czemu miasto nie wspiera młodych zdolnych sportowców? Przecież mamy Mistrza Europy w tenisie ziemnym, Mistrzynię Polski w pływaniu!!!!!


I mistrzynię świata w sztukach walki obecną radną rady miasta z PSL Katarzynę Gletkier. Ona też nie dostała.

00


Kibic ~Kibic (Gość)03.02.2011 18:02

To nie są stypendia dla sportowców, tylko za osiągnięte wysokie wyniki sportowe. Zawodnicy Concordii się wykluczyli. Zresztą w jeszcze 1 lidze niżej to już powinien być sport amatorski. Popieram zbulwersowanego. Stypendia powinni też dostać młodzi, zdolni, z wynikami. W odróżnieniu od innych miast nie dostają.

00


ananek ~ananek (Gość)03.02.2011 17:17

Całkowicie się zgadzam ze zbulwersowanym, trzeba motywować młodych, głodnych sukcesów, jak i tych, którzy osiągają sukcesy w najwyższych klasach rozgrywkowych, a nie nosicieli czerwonych latarni.

00


Kibic ~Kibic (Gość)03.02.2011 16:28

W concordi zdolni do czego ? moze sety?

00


zbulwersowany ~zbulwersowany (Gość)03.02.2011 15:05

A czemu miasto nie wspiera młodych zdolnych sportowców? Przecież mamy Mistrza Europy w tenisie ziemnym, Mistrzynię Polski w pływaniu!!!!! Stypendia powinny dostawać wyjątkowo zdolne osoby, aby im pomóc się rozwijać, a nie utrzymywać upadające kluby, które mają niewiele motywacji! Skandal!!! Śmiechu warte - za co Concordia miałaby dostać pieniądze??? Dać młodym talentom, póki jeszcze nie uciekli do innych miast!

00


sklave ~sklave (Gość)03.02.2011 14:48

"Aman" napisał(a):
No i po roku urodziły im się bliźniaczki...


te słynne oba trzy kaczorki

00


Aman Amanranga03.02.2011 14:19

Cytuję:
Z takiego podziału środków niezadowolony jest prezes Concordii Dariusz Dzwonnik

Panie D. niedługo będzie lato i Lato z Radiem. Niech pan wyciąga ten wielki kocioł do gotowania zupy i w trasę. Chyba jest z tego zawsze jakiś zysk.

Cytuję:
Wiceprezydent Andrzej Kacperek i pani kierownik Aldona Przybylska w grudniu ub. roku obiecali stypendia działaczom Concordii.

Obiecanki cacanki a głupiemu radość. Podejrzewam, że pan D. prowadzi podobną politykę.

Cytuję:
Jeśli chcemy awansować do II ligi, to chcemy mieć jakiś system motywacyjny.

Sport to zdrowie jak to kiedyś się mówiło ale te czasy minęły. Teraz nawet byle piłkarz z klasy C chciałby mieć motywację a dopiero potem wyniki. Sport to kasa niestety i prochy oczywiście.

Cytuję:
Jeśli chodzi o inne kluby, mam tutaj wiele wątpliwości i wsparcie dla tych klubów jest potrzebne i konieczne, ale nie wiem, czy w formie stypendiów za osiągnięcia na bardzo niskim poziomie – wyjaśniał reporterowi Strefy FM prezydent Krzysztof Chojniak.

Nareszcie mamy fachowca od spraw sportowych w naszym mieście. Wszyscy narzekają, że to pomyłka. A w Charkowie dali dwóm mężczyznom ślub. Wszyscy mówili "pomyłka! pomyłka!" No i po roku urodziły im się bliźniaczki...

00


sklave ~sklave (Gość)03.02.2011 13:56

"MARKPIO" napisał(a):
Ważniejsze było zatrudnienie Pani asystent!!!


jak to sobie wyobrażasz asystent bez biura z pełną obsadą i sekretarki niepodobna.
No i nowi wiceprezydenci.
Piotrków będzie miał ich podwójną ilość.
[b]Bo odwołanym wiceprezydentom przyjdzie płacić prawdopodobnie do końca kadencji??????[b]

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat