Dlaczego Piotrków wciąż nie ma strategii promocji miasta?

Piątek, 25 marca 201642
Piotrków Trybunalski nadal nie ma strategii promocji miasta. Dlaczego? O to urzędników (od promocji właśnie) pytali podczas ostatniej sesji Rady Miasta radni.
fot. internetfot. internet

Odpowiadała Ilona Patyk, kierownik Referatu Promocji, która informowała, że do 21 marca wpływały oferty na opracowanie strategii promocji miasta. Do Urzędu wpłynęły w sumie 23. - Trwa ich analiza. Najdroższa opiewa na kwotę 362 tys. zł, tymczasem w budżecie miasta na promocję przeznaczono 60 tys. Termin realizacji strategii to najwcześniej 30 czerwca – mówiła urzędniczka.

Z odpowiedzi nie był zadowolony Przemysław Winiarski, radny klubu Razem dla Piotrkowa. - Nie tak miało być - mówił. - Pamiętam spotkanie w CIT z 12 stycznia. Umówiliśmy się wówczas, że strategia promocji miasta zostanie przyjęta najpóźniej podczas czerwcowej sesji. Pani kierownik uważała wtedy ten termin za w pełni realny. Nie zadowala mnie więc ta odpowiedź. Poza tym kwoty, które miały być przeznaczone na wyłonienie firmy, która ma opracować strategię również były inne.
 
Do tego, że Piotrków Trybunalski potrzebuje profesjonalnej strategii promocji nikogo nie trzeba przekonywać, zwłaszcza po słynnej sprawie z porem, która odbiła się echem nie tylko w Piotrkowie.

 


Zainteresował temat?

4

0


Zobacz również

Komentarze (42)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

ares1 ~ares1 (Gość)25.03.2016 16:12

Ofertę wygra ktoś z elity pora zmienią na pora w ładniejszym kostiumie i 60 tysi zostanie w kieszeni a Wy się tu produkujecie :)))

40


Edek ~Edek (Gość)25.03.2016 12:36

A co w Piotrkowie można promować? Rozwalili zakłady i przemysł, zostało samo dziadostwo , nędza i dziurawe ulice. Oj przepraszam jest Focus który zatrudnia na umowy śmieciowe za najniższą krajową.

151


Promocjusz ~Promocjusz (Gość)25.03.2016 12:47

W strategii promocji województwa łódzkiego, z Piotrkowa wpisany jest tylko Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej ze swoją najwieksza imprezą lotniczą FLY FEST. Impreza sie rozwija dlatego, ze nie przeszkadza w tym urząd miasta ze swoimi ekspertami. Wydanie 60 tys zł na strategie promocji miasta dla, pewnie z góry ustalonej, firmy koleżków, nie przyniesie żadnego ożywienia turystycznego temu miastu. Niech to miasto promują, przy drobnym wsparciu, jego mieszkańcy np. Szymon Stafa objeżdżający teraz samotnie wszystkie kontynenty, czy organizacje pozarządowe jak np. Aeroklub z LOT Flight Academy najwiekszaą szkołą lotniczą, do której masowo przyjeżdzają obcokrajowcy. Ludzie Ci kreatywnością biją na głowę panią Patyk i cały zespół urzędowych ekspertów.

141


tutaj tutajranga25.03.2016 14:30

Ci ludzie są kompletnie odrealnieni. Przy małej czarnej pojawił się pomysł i zaczął żyć własnym życiem. Tam nikt nikogo kumatego o nic nie pytał; kumaci są be i dla nich jest ten wentyl - epiotrków. Chyba złożę oświadczenie: że jestem z Piotrkowa i że nie mam nic wspólnego z porem.
Wszedł facet do warzywniaka i zesrał się w pory.

70


tm ~tm (Gość)25.03.2016 14:29

co tu sie rozpisywac o promocji, jak nie potrafia magistrackie pacholki Dni Miasta zorganizowac jak nalezy. Pamietacie jak dawniej dni piotrkowa wygladaly? konkretne imprezy! zaangazowana mlodziez, zamkniete Slowaka, cyk myk na joju lub lotnisko, a teraz se jakies Imieniny wymyslili Imieniny Piotrkow, Trzy Dni "Imprez" w cudzyslowie , cale to badziewie upchnal by czlek w jeden dzien jeden konkretny od rana do nocy i zakonczyl Dancingiem pod gwiazdami. Ale za ten rok to powinni stolki potracic, kto wie kiedy bedzie miasto mialo w tym roku swe Swieto? nie w czerwcu jak co roku a w lipcu. A w lipcu dlatego ze panstwo z promocji przegapili termin gwaizdy.

81


element napływowy drugiego sortu ~element napływowy drugiego sortu (Gość)25.03.2016 14:26

Jaka promocja? Czego? Przecież jeszcze z 10 lat i ta miejscowość straci statut miasta. Obecnie większość to emeryci i dużo ludzi, którzy do szkoły mieli pod górkę. Cała wykształcona młodzież dawno uciekła, przemysłu zero, zero perspektyw dla młodych. Atmosfera na ulicach i w sklepach kształtowana przez dziadków oderwanych od rzeczywistości, ale za to chamskich i bezczelnych.
Symbolem tego "miasta" nie powinien być por, tylko BURAK!!!

82


Promocjusz ~Promocjusz (Gość)25.03.2016 14:15

W strategii promocji województwa łódzkiego, z Piotrkowa wpisany jest tylko Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej ze swoją najwieksza imprezą lotniczą FLY FEST. Impreza sie rozwija dlatego, ze nie przeszkadza w tym urząd miasta ze swoimi ekspertami. Wydanie 60 tys zł na strategie promocji miasta dla, pewnie z góry ustalonej, firmy koleżków, nie przyniesie żadnego ożywienia turystycznego temu miastu. Niech to miasto promują, przy drobnym wsparciu, jego mieszkańcy np. Szymon Stafa objeżdżający teraz samotnie wszystkie kontynenty, czy organizacje pozarządowe jak np. Aeroklub z LOT Flight Academy najwiekszaą szkołą lotniczą, do której masowo przyjeżdzają obcokrajowcy. Ludzie Ci kreatywnością biją na głowę panią Patyk i cały zespół urzędowych ekspertów.

30


Leito ~Leito (Gość)25.03.2016 12:40

To ten por nie pomógł!!?? No przecie ja myślałem że dzięki niemu papież Nas odwiedzi przy okazji!!

60


ale kicz ~ale kicz (Gość)25.03.2016 12:29

Jak to nie strategii? Jest, strategia promowania swojego prywatnego biznesu "sportowego" w godzinach pracy. A to na nikomu niepotrzebne targi się wyjedzie, zje, napije i prześpi za publiczne pieniądze. Zlikwidować ten referat.

60


ciekawski ~ciekawski (Gość)25.03.2016 11:59


Czemu nie zaangażować tego, kto to zrobił jeśli z kilku zdjęć umie zrobić film?

60


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat